Beste forumleden,
Ik heb een universele verlichtingsset gekocht voor een aanhanger. Deze heeft een NATO aansluiting maar wanneer ik hem inplug branden niet alle lampjes. Bij het intrappen van de rem gaan de oranje lampjes in het midden juist uit. Hoort dit of moet ik nog iets aanpassen. Knipperlichtfunctie lijkt ook niet te werken. Het is 24 volt. Ik hoor graag de oplossing.
Vriendelijke groet,
Robin Kalshoven
Universele verlichtingsset aanhanger NATO aansluiting
-
Robin Kalshoven
Re: Universele verlichtingsset aanhanger NATO aansluiting
Toen ik enkele jaren geleden een 7 polige stekker aan mijn Sankey wilde monteren heb ik een bedradingsschema van internet geplukt.
De Nato stekker is 16 pins meen ik. De bedrading is gecodeerd en eea was (zelfs voor mij) fatsoenlijk te doen. Doormeten met een batterij en een lampje is de ouderwetse maar betrouwbare methode.
kortom, Google is uw vriend!
De Nato stekker is 16 pins meen ik. De bedrading is gecodeerd en eea was (zelfs voor mij) fatsoenlijk te doen. Doormeten met een batterij en een lampje is de ouderwetse maar betrouwbare methode.
kortom, Google is uw vriend!
Def 2004 TD5 130 HCamperPU
def 1986 200tdi HcamperPU
S3a 1983 Santana 88"
S3 1979 Series 3
S2 1961 Dormobile (verkocht)
S1 1954 86"
S1 1955 86"( bouwpakket)
def 1986 200tdi HcamperPU
S3a 1983 Santana 88"
S3 1979 Series 3
S2 1961 Dormobile (verkocht)
S1 1954 86"
S1 1955 86"( bouwpakket)
Re: Universele verlichtingsset aanhanger NATO aansluiting
zoiets?

Overigens heb ik al vaker gehoord en gelezen dat er verschillen in de bedrading van de nato aansluiting zitten per land. het is niet helemaal zo gelijk overal dan je zou denken
. er kunnen zelfs voltage verschillen in zitten. dus het kan geen kwaad om alles een keer te controleren
Overigens heb ik al vaker gehoord en gelezen dat er verschillen in de bedrading van de nato aansluiting zitten per land. het is niet helemaal zo gelijk overal dan je zou denken
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen