ervaringen lierbumper

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Edward

Re: ervaringen lierbumper

Berichtdoor Edward » 10 Jul 2016, 18:19

FirstFour heb ik prima ervaringen mee. Met de getoonde bumper nie. :roll: :roll: Die is erg zwak net naast de lierbak. dwz dat als je met het uiteinde van bumpert een boompje of zandwal raakt dan is ie daar meteen krom. :( :(

Weliswaar uitgevonden met een 130 van dik 3400 kg maar toch

T-max vind ik de beste lier voor z'n geld. jaren op de D1 gehad en nooit iets aan gehad. Kon ik van m'n 3x zo dure 8274 Warn nie zeggen nie :D :D
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Bowmore_and_more

Re: ervaringen lierbumper

Berichtdoor Bowmore_and_more » 08 Aug 2016, 11:58

Job done! De levering was wat vertraagd vanwege het poedercoaten en een hick-up bij DHL (er was een deel van de levering in België achtergebleven... :( ). Met dank aan jullie tips! Ik heb de nummerplaat toch maar aan de zijkant gemonteerd, vanwege het zicht van de camera. Die nummerplaatbeugeltjes toch maar niet gebruikt (die zijn overigens wel van zware kwaliteit!). De bumper heeft inderdaad gelaste uiteinden, het ziet er degelijk uit. @Edward: ik weet niet of jij er de 21ste bent, dan kun je het zelf zien (en kunnen we eens persoonlijk kennis maken...).
Het plaatsen van de nummerplaat uit het midden is toch gewoon legaal?
facebook_1470649881209.jpg
IMG-20160805-WA0002.jpeg
André Nagel

Lage sportwagens zijn best leuk... ze maken alleen van die lelijke krassen op je differentieel..

Freelander TD4 (verkocht)
Discovery TD5 (2004) (verkocht)

Defender 130 2.2 TD4 HCPU (2015)

Terug naar “Techniek”