Ik vroeg mij af of iemand op dit forum in bezit is van een IIDTool die ik eventueel een keer kan gebruiken?
Het apparaatje is zo'n 400/500 euro dus ik koop hem liever niet voor eenmalig gebruik
Dutchhills schreef:Ik vind het leuk om zelf aan mijn auto's te sleutelen, en dan is een apparaat zoals een iidtool erg handig, lees onmisbaar.
Er zijn meerdere smaken maar algemeen mag je wel stellen dat de iidtool de meest vooruitstrevende is, zowel in gebruiksgemak als de gebruikte techniek en hardware als de ondersteuning die ze bieden. Geen aandelen of zo maar wel een tevreden gebruiker. Saillant detail is dat Gap-Solutions (iidtool) hun concurrent Nanocom heeft geholpen de problemen met het flashen van de ECU's die ze hadden op te lossen. Bij de Nanocom wilde het nog wel eens gebeuren dat het niet goed ging waarbij je met een corrupte ECU zat. En dus een onbruikbare auto.
De Hawkeye is niet veel meer als een uitgebreide code lezer. Kan wel je service melding uitzetten. Maar dat is het dan ook wel. Zelfde geld voor de Lynx, die kan ietsje meer zoals ook je EPB kalibreren.
Maar Aron heeft nog niet gezegd waarvoor hij hem wil gebruiken, ben benieuwd...
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten