Hallo allemaal, ik wil graag een Bluetooth radio plaatsen in mijn disco 2 met harmon kardon speakers en versterker, nu merk ik en lees ik dat niet
Elke moderne radio geschikt is voor deze combinatie met de harmon kardon installatie , is er iemand die ervaring hiermee heeft en een moderne radio
Goed werkend heeft geïnstalleerd met deze combi ?Graag tips over welke radio? BVD k
Disco 2, 2000,td5,:radio vervangen met hk speakers
Disco 2, 2000,td5,:radio vervangen met hk speakers
Laatst gewijzigd door Tss op 01 Jun 2016, 06:45, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Roger B.
Re: Disco 2, 2000,td5,:radio vervangen met hk speakers
Zou maar zo kunnen dat dat verhaal alleen op gaat voor de late D2a met DSPversterker.
Heb je de radio er al eens uit gehad? Wat zitten er voor stekkers achterop?
Heb je de radio er al eens uit gehad? Wat zitten er voor stekkers achterop?
gone
ISO stekkers door de vorige eigenaar geplaatst , maar kon zich niet herinneren wat voor radio hij er had zitten ,
-
Roger B.
? Ik begreep dat je er nu een originele radio in had? (Die zijn er met iso, volgens mij voor 2002 altijd iso, maar daar zouden uitzonderingen op kunnen zijn)
gone
nee ik heb er geen bij zitten, zit geen radio alleen herken ik de iso stekkers en de harman kardon speakers en versterker onder de bestuurders stoel.
Ik las in enkele artikelen dat niet alle nwe radio's samen gaan met dit systeem, dus alvorens iets nieuws en duurs te kopen wilde ik graag uitsluiten welke huidige radio's overweg kunnen met dit geheel
dank
Ik las in enkele artikelen dat niet alle nwe radio's samen gaan met dit systeem, dus alvorens iets nieuws en duurs te kopen wilde ik graag uitsluiten welke huidige radio's overweg kunnen met dit geheel
dank
Misschien heb je wat aan deze link:
http://www.landroversonly.com/forums/f4 ... reo-59150/
Het probleem is niet dat nieuwe radio's er mee om kunnen gaan, maar omdat je de speaker uitgang van je radio direct op de versterker aansluit, moet je de volume knop van je radio heel laag zetten.
Zodra je ook maar iets meer volume wil, dan krijg je een krakerig geluid uit je speakers en loop je het risico dat je je speaker opblaast.
http://www.landroversonly.com/forums/f4 ... reo-59150/
Het probleem is niet dat nieuwe radio's er mee om kunnen gaan, maar omdat je de speaker uitgang van je radio direct op de versterker aansluit, moet je de volume knop van je radio heel laag zetten.
Zodra je ook maar iets meer volume wil, dan krijg je een krakerig geluid uit je speakers en loop je het risico dat je je speaker opblaast.
Defender 130 TD5
88 Series III diesel
88 Series III diesel