hoi hoi betreft een defender 90 2001,
een paar weken terug begon de de stuurpomp behoorlijk te gieren ,deze heb ik vervangen door een nieuwe maar het geluid is nog steeds niet helemaal weg en bij wat meer stuur werk[ik rij veel met de aanhanger achter uit inparkeren]gaat het sturen zwaar en moet gas bij geven en gaat het sturen weer beter dus meer toeren op de pomp.weet iemand misschien wat dit kan zijn het stuurhuis is niet vervangen.
Gr Dirk
Moderatiemededeling: Titel aangepast met vermelding van model, motor en bouwjaar (zie sticky topic bovenaan in techniek)
Def Td5 2001 :stuurbekrachtiging
-
hoogendoorn
- Erik Peters
Re: stuurbekrachtiging
Het stuurhuis wel goed ontlucht na vervanging van de stuurpomp?
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
Everhard Mulder
Re: Def Td5 2001 :stuurbekrachtiging
Is je pomp nog goed? Als die het aan het begeven is, helpt het vervangen van je stuurhuis niet.
- Erik Peters
Die pomp had hij er juist nieuw opgezet.Everhard Mulder schreef:Is je pomp nog goed? Als die het aan het begeven is, helpt het vervangen van je stuurhuis niet.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
Everhard Mulder
Sorry: je hebt gelijk. Niet goed gelezen! Ik dacht gelezen te hebben dat hij zijn stuurhuis had vervangen...ws. omdat ik dat zelf 4x heb moeten doen!
E. Mulder
E. Mulder
- Erik Peters
Everhard Mulder schreef:Sorry: je hebt gelijk. Niet goed gelezen! Ik dacht gelezen te hebben dat hij zijn stuurhuis had vervangen...ws. omdat ik dat zelf 4x heb moeten doen!
E. Mulder
Ik hoop dat dat probleem in ieder geval is opgelost!
Groet,
Erik.
-
Everhard Mulder