Adres voor maatwerk uitlaat?

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
The_Dutchman

Re: Adres voor maatwerk uitlaat?

Berichtdoor The_Dutchman » 30 Apr 2016, 17:00

Deze week door Crooke Tuning in Bunschoten een maatwerk RVS uitlaat laten plaatsen. Was in 2,5 uur gedaan en voor een redelijke prijs (vergelijkbaar met een RVS uitlaat met midden- en einddemper voor een TD5).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik verwacht hiermee de komende 20 jaar te doen, zoveel kilometers rij ik per jaar niet.

ikke jelle

Berichtdoor ikke jelle » 05 Mei 2016, 11:20

ziet er netjes uit hoor TOP
groet jelle

ToyRoverlander

Berichtdoor ToyRoverlander » 15 Mei 2016, 14:36

Ik heb meerdere offertes aangevraagd bij bedrijven voor een rvs uitlaat op maat. De offerte krijgen was nog niet het probleem, maar daarna werd er totaal niet meer gereageerd als je daadwerkelijk een afspraak wilt maken. Blijkbaar willen ze toch niet zo nodig geld verdienen.

Onze zuiderburen zijn daar een stuk beter in. Ik stuurde een mail, inc foto's, en 2 uur later had ik reactie terug met alle info waar ik om vroeg en meteen een datum voorstel. De 26e gaat ie naar Gitrax voor een mooie rvs uitlaat vanaf de turbo naar achteren.
Toy-Rover
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.

jobster

Berichtdoor jobster » 24 Jul 2016, 01:18

The_Dutchman schreef:Deze week door Crooke Tuning in Bunschoten een maatwerk RVS uitlaat laten plaatsen. Was in 2,5 uur gedaan en voor een redelijke prijs (vergelijkbaar met een RVS uitlaat met midden- en einddemper voor een TD5).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ik verwacht hiermee de komende 20 jaar te doen, zoveel kilometers rij ik per jaar niet.

Ikmben hier voor mijn donkervoort geweest vandaag. Deze tent levert vakwerk tegen een keurige prijs. Zeer aanbevolen

Terug naar “Techniek”