groet Ron
ben toch benieuwd wat een bakje van die rolletjes weegt
Ron63 schreef:misschien heeft die keurmeester wel meer verstand van mechanica dan wij met z'n allen, uiteindelijk moet het draadeind de krachten opvangen.
groet Ron
ben toch benieuwd wat een bakje van die rolletjes weegt
Edward schreef:Als je met je Hanomag alleen op de weg rijdt zonder lading zal het best heel blijven. Terrein rijden geeft een wat andere belasting.......
Roger B. schreef:Normaal, bij gebruik van conische moeren in een velg met de daartoe geperste vervorming rond het gat, draagt de velg nergens tegen de bout/het tapeind. De bout/het tapeind wordt op rek belast, bij een gewoon gat in vlakke plaat gaat dat gat tegen de bout/het tapeind drukken en het tapeind op afschuiving belast
willem de kort schreef:Maar om nu nog even op het originele onderwerp terug te komen, heb ik voorlopig 2 opties:
1....Bv de velgen van een vitara(ik heb een setje gevonden wat qua uiterlijk bijna gelijk is) op de polynorm zetten, maar praktisch is het niet mbt reservewiel etc.
2..... ik heb ook iemand gevonden die de steekadapters wil (proberen) gaan maken/draaien.....
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten