Hoi,
Ik ben in dubio om of een Disco II of een RR P38 aan te schaffen. Ben benieuwd om een idee te krijgen in het verschil in onderhoud van de beiden.
Het is de bedoeling deze als tweede auto te aan gebruiken met rond 20K km per jaar. Vooral te gebruiken voor korte afstanden van buitengebied naar dorp. Verder om prive te rijden omdat ik dat niet mijn leaseauto wil doen.
Ik probeer me zogoed mogelijk mijn huiswerk te doen, omdat ik ook wel de nodige verhalen lees over hoge onderhoudskosten.
Voor nu meer op zoek naar de afweging tussen de twee op basis van onderhoud.
Lees graag jullie feedback
Dank
Harry
onderhoud Disco II vs RR P38
-
Roger B.
Re: onderhoud Disco II vs RR P38
disco waarschijnlijk voordeliger..... op de weg is een P38 echter een VEEL prettigere auto
Een P38 is een auto die, meer dan een disco, vraagt om gedegen onderhoud en een monteur die bekend is met de auto en zijn specifieke nukken. Bij achterstallig onderhoud of het negeren van tekenen dat er iets aandacht nodig heeft wordt het snel een geldverslindende hobby.
Een P38 zal ook iets meer verbruiken en net iets duurder zijn in belasting
Een P38 is een auto die, meer dan een disco, vraagt om gedegen onderhoud en een monteur die bekend is met de auto en zijn specifieke nukken. Bij achterstallig onderhoud of het negeren van tekenen dat er iets aandacht nodig heeft wordt het snel een geldverslindende hobby.
Een P38 zal ook iets meer verbruiken en net iets duurder zijn in belasting
gone