Defender Td5 110, bwj'98, rear propshaft gaffel.
Re: Defender Td5 110, bwj'98, rear propshaft gaffel.
Hier iets aan?

"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Nee, sorry
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
- Erik Peters
Jan bedoelt met gaffel dit::
Alleen is dit een gaffel met flens van Walterscheid voor een aftakas van een trekker en past helaas niet onder de Land Rover (ook al wordt deze gaffel gemaakt bij GKN drivelines).
Groet,
Erik.
(Ik heb er vermoedelijk wel eentje liggen van een 1987-er).
Alleen is dit een gaffel met flens van Walterscheid voor een aftakas van een trekker en past helaas niet onder de Land Rover (ook al wordt deze gaffel gemaakt bij GKN drivelines).
Groet,
Erik.
(Ik heb er vermoedelijk wel eentje liggen van een 1987-er).
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
Ja Erik, zo'n ding bedoel ik. Er moeten kruisjes in van 75mm als je er één heb liggen pm mij maar even.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
-
Roger B.
Ppw... neem eens ff de moeite om jans eerste post in dit topic te lezen....... daar staat exact wat er gebeurd is en waarom ie alleen die gaffel met flens nodig heeft 
gone
Roger B. schreef:Ppw... neem eens ff de moeite om jans eerste post in dit topic te lezen....... daar staat exact wat er gebeurd is en waarom ie alleen die gaffel met flens nodig heeft
tssss. muggenzifter....
besides...:"Of wordt het anders een goed gebruikt deel of een compleet nieuwe propshaft?"
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
― Robert Downey Jr.
Ik weet niet of de propshaft van een '76 RRC de zelfde flensmaat/kruisjes heft als een defender, zo ja dan heb ik nog een oude propshaft met versleten splines liggen waar je wel een flens van mag hebben.
Geert
Geert
Light Weight 1979 2.25D
Op de prik staat er een versleten exemplaar van een 90 voor 10 euri.....
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
@Geert, geen idee of de flensen het zelfde zijn. Hou je aanbod even in gedachten. Erik heeft ook wat liggen wat zeker past op een 110.
@Edward, ja gezien en berichtje gestuurd en gevraagd welke maat kruisjes er inzit. Maar nog geen reactie terug gehad.
Groet Jan
@Edward, ja gezien en berichtje gestuurd en gevraagd welke maat kruisjes er inzit. Maar nog geen reactie terug gehad.
Groet Jan
-
Roger B.
weet niet wat Floris ( Tim) met zijn gammele as gedaan heeft.... vraag hem anders eens
gone