hnb1965 schreef:Ben ik even blij dat ik (origineel !) een Hella lichtschakelaar en een ''Engelse lichtversterker'' in mijn 110 heb !
Leg mij die "Engelse lichtversterker" eens uit
Groeten MarcS
hnb1965 schreef:Ben ik even blij dat ik (origineel !) een Hella lichtschakelaar en een ''Engelse lichtversterker'' in mijn 110 heb !
Edward schreef:Heel de term 'lichtversterker' slaat nergens op. Of het nu Engels of Zweeds is![]()
Roger B. schreef:had tot 2010 nog nooit van een "lichtversterker" gehoord.... tot ik hier op het forum kwam.....
echter.... in 1997 had ik mijn D1 200Tdi al voorzien van een relaisschakeling en 2,5mm² bedrading voor de koplampen om deze (icm 90/100W H4 tjes) meer licht te laten geven.... Overigens was het verschil 55/60 tov 90/100 op de originele bedrading niet eens zo spectaculair.... de overstap op 2,5mm² was een veel duidelijker verschil
Gerard4t schreef:.... . Ik heb een grote waardering voor hoe men in staat is om iets, wat voor een cent meer goed had kunnen zijn, zo ver uitgekleed is dat het wel problemen moet geven, vroeg of laat. Heel knap dat het bij een nieuw voertuig allemaal nog net werkt!
Gerard4t schreef:Ik heb de schakelaar verbeterd door de veer die voor de contactdruk verantwoordelijk is wat krachtigere te laten drukken. Tevens de klemming van de fastons nagezien. Na reparatie in 2001 geen problemen meer mee gehad. Ik heb een grote waardering voor hoe men in staat is om iets, wat voor een cent meer goed had kunnen zijn, zo ver uitgekleed is dat het wel problemen moet geven, vroeg of laat. Heel knap dat het bij een nieuw voertuig allemaal nog net werkt!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 37 gasten