Hi allen,
wij zijn op het moment on the road in Afrika, en hebben een vraagje waar hopelijk mensen uit ervaring ons wijzer kunnen maken.
Ons stuurbekrachtigingshuis lekt en maakt een zeurend geluid wanneer je helemaal in draait (uiterste stand), iemand een idee of het kwaad kan hier mee door te rijden..? En wat er kan gebeuren als het helemaal kapot gaat.
(Een dealer en onderdelen zijn niet in de buurt)
Bedankt!
Defender TD5 2013 - Stuurbekrachtigingshuis
Re: Defender TD5 2013 - Stuurbekrachtigingshuis
Dat zeurende geluid komt meestal van de pomp en/of het overdrukventiel bij volle uitslag (ookwel full-lock genoemd).
Zorg dat het oliereservoir vol blijft en grote kans dat je er wel mee thuis komt.
Goeie reis!
Zorg dat het oliereservoir vol blijft en grote kans dat je er wel mee thuis komt.
Goeie reis!
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: Defender TD5 2013 - Stuurbekrachtigingshuis
Dat klinkt geruststellend! Bedankt!
Re: Defender TD5 2013 - Stuurbekrachtigingshuis
Je kan ook zonder stuurbekrachtiging, alleen gaat je pomp dat niet leuk vinden. Gewoon blijven bijvullen.
Er zijn bushcraft verhalen bekend dat er karnemelk is gebruikt toen de atf niet meer te krijgen was onderweg.
Nu weet ik niet of karnemelk dan wel makkelijk te vinden is daar,,,,,,

Er zijn bushcraft verhalen bekend dat er karnemelk is gebruikt toen de atf niet meer te krijgen was onderweg.
Nu weet ik niet of karnemelk dan wel makkelijk te vinden is daar,,,,,,
Def 2004 TD5 130 HCamperPU
def 1986 200tdi HcamperPU
S3a 1983 Santana 88"
S3 1979 Series 3
S2 1961 Dormobile (verkocht)
S1 1954 86"
S1 1955 86"( bouwpakket)
def 1986 200tdi HcamperPU
S3a 1983 Santana 88"
S3 1979 Series 3
S2 1961 Dormobile (verkocht)
S1 1954 86"
S1 1955 86"( bouwpakket)
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 32 gasten