Defender td5 110 2001 Gps tracker

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Jankouwenberg

Re: Defender td5 110 2001 Gps tracker

Berichtdoor Jankouwenberg » 08 Feb 2016, 13:33

Mijn tracker is deze http://www.gps-partner.nl/gps-tracker-globaltrace-g260 let niet op de site daar heb ik hem niet gekocht. Er zit dus een GPS en GSM antenne bij. Hij bepaald de locatie middels GPS, GPRS en GSM. Gisteren in mijn huis aan de accu gehangen en door dubbel HR++ glas en spauwmuur met glaswol is de ontvangst perfect ook een RVS pan over de antennes heen leidt niet tot wegvallen van het signaal. Wel valt het GPS signaal dan weg, wordt GPRS.

Niet slecht volgens mij.

Ben door de discussie wel gaan twijfelen of ik gebruik maak van het relais.

Denk dat ik hem achter zekering 5 plaats in het start circuit. Als extra start beveiliging maar is eigenlijk dubbellop.
Ik vond het idee om hem te gebruiken in de bedrading van het gassignaal ook wel een mooie. Alleen weet ik niet welke kabel ik dan moet onderbreken om alleen stationair lopen mogelijk te maken. Er lopen 4 kabels paars-wit / geel-zwart / wit-grijs en wit-groen van het gaspedaal naar de ECU. Welke moet ik hebben?

-Via een andere kabel in de tracker kan ik dan nog de clacsons bedienen.
-Er zit een SOS knop bij altijd fijn voor je kinderen om op te drukken. Car jacking gebeurd nog niet zo veel in Nederland volgens mij.
-het ding heeft dus twee antennes (gsm en gps) weet nog niet waar ik die moet laten ( een defender sleutels heerlijk qua ruimte maar heeft weinig niet door metaal afgesloten, droge verstopplekjes)
- extra opties die ik niet heb zijn bewegingsdetector
- deurschakelaar detectie

Ik hou jullie op de hoogte van hoe ik hem er in ga zetten en tips blijven welkom. Ik heb pas over twee weken de tijd voor de montage

Jan
Defender station 110 td5 2001 blauw wit dak
2cv Citroën 1983 blauw

Terug naar “Techniek”