Beste Samen,
Mijn series 3 uit 1978 spuit geen ruitenwisservloeistof op de ruiten. Toen hij het nog wel deed was het resultaat ook matig.
Vandaar dat ik het pompje wil gaan vervangen en eventueel de slangen en spuitnippels.. Heeft iemand een adres voor materiaal van goede kwaliteit? en wellicht ook onderdeelnummers?
Mijn dank is bij voorbaat groot!
Series 3 1978 ruitenwisservloeistofpomp
Re: Series 3 1978 ruitenwisservloeistofpomp
Als het voordat het pompje kapot ging ook al matig was, dan zou ik als ik jou was ook de leidingen en de nippels mee pakken, is geen mega uitgave. enig nadeel is wel dat die slangen je dashboard in lopen.. en het vervangen van de nippels is nogal een karwei (ik heb de spullen liggen, maar omdat het geen prio heeft, heb ik het nog niet gedaan)
------
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
Series 3 109 Ex defensie. 2.5NA 24V (Auto voltage) en 12V (extra voltage via aparte dynamo voor aanhangers enzo)
Onze laro houd gewoon van de natuur.. moet je na zo'n offroad dag eens kijken wat hij er allemaal van mee naar huis wil nemen
------
Bedankt
ga eens het eea bestellen. Mooi klusje voor het voorjaar..