Ik ben bezig met het inbouwen van een goldcruise GC30 ( euro 220 zonder stuursheden) in mijn Defender. Ik weet dat bij modellen van na 2002 cruisecontrol functionaliteit al in de ECU is ingebouwd maar bij mij dus niet. Mijn vraag gaat daar dus ook niet over
De GC30 module bestaat uit een door vacuüm aangedreven servo die het gaspedaal bediend. Mijn vraag is of iemand hier ervaring heeft met het aansluiten van de gasaanhechting aan een Defender pedaal. Als bijlage een fotootje van internet hoe ik het wil oplossen, maar als er betere ideeën zijn hoor ik het graag.
Aansluitend nog een vraagje van electronische aard. De betreffende cruisecontrol heeft twee aansluitingen naar de remschakelaar. 1 die via de lampen naar massa loopt (daar kom ik wel uit) en een die aan plus hangt voor de remlichtschakelaar ( ik twijfel of ik die laatste voor of na de ECU moet aansluiten. ECU bedient feitelijk immers de remlichten als ik het electronisch schema goed lees.
Zeer specifieke vragen die wellicht meer thuishoren bij John Gold fabrikant van de cruise control toch vast bedankt voor tips
Jan