Tja, nu het sommetje maken:
Kaal chassis van Marsland + verlaswerk hier + verzinken hier of
Een door Marsland aangepast en daarna verzinkt chassis.
Iets daartussenin is waarschijnlijk duurder.
Ik lees her en der dat men vanuit alhier gewoon bij Marsland bestelt.
Handiger lijkt mij aan te haken bij deze of gene die toch een of meer chassis haalt.
(Vraag eventueel ook eens op de prikpagina http://landrover.startpagina.nl/forum/ of het groene prikbord http://www.laroprik.nl/viewforum.php?f= ... a64b366990 .)
Groeten MarcS
Chassis van V8 ombouwen naar 2.25 4 cyl.
Re: Chassis van V8 ombouwen naar 2.25 4 cyl.
Nou het is mij duidelijk.
Ik ga gewoon kijken of ik er 1 kan bestellen kant en klaar.
Heb ik alleen nog 1 vraagje.
Wat is beter een metalen of kunststof benzinetank?
Groet,
Henk
Ik ga gewoon kijken of ik er 1 kan bestellen kant en klaar.
Heb ik alleen nog 1 vraagje.
Wat is beter een metalen of kunststof benzinetank?
Groet,
Henk
Re: Chassis van V8 ombouwen naar 2.25 4 cyl.
Ik denk dat kunstof beter is, al heb ik voor metal gekozen om hem nog een beetje origineel te houden.
Het aanzicht van t chassis is ook anders.
Het aanzicht van t chassis is ook anders.
Groetjes Johnny

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Chassis van V8 ombouwen naar 2.25 4 cyl.
kunststof is beter denk ik, maar of dat zomaar kan ivm de aansluitingen en je vlotter enzo.......
gone
Re: Chassis van V8 ombouwen naar 2.25 4 cyl.
Ik vind het verloop van dit draadje bij tijd en wijlen , laat ik zeggen, wonderlijk..
Misschien zit er een logica achter het feit dat ik een paar vragen had gesteld, eerder op de dag.
misschien zou er een mogelijkheid zijn dat als je dat chassis rechtstreeks bij marsland kan bestellen, je direct 1: 1 de btw kan verrekenen zoals bij paddock.
dan moet je die bestelling wel als bedrijf plaatsen, dit ivm de btw verrekening, lees het niet betalen.
het scheelt maar 500 euro..
nou zou ik daar slechts 1 homemade appeltaart voor vragen.
't zal wel aan mij liggen..
Misschien zit er een logica achter het feit dat ik een paar vragen had gesteld, eerder op de dag.
misschien zou er een mogelijkheid zijn dat als je dat chassis rechtstreeks bij marsland kan bestellen, je direct 1: 1 de btw kan verrekenen zoals bij paddock.
dan moet je die bestelling wel als bedrijf plaatsen, dit ivm de btw verrekening, lees het niet betalen.
het scheelt maar 500 euro..
nou zou ik daar slechts 1 homemade appeltaart voor vragen.
't zal wel aan mij liggen..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: Chassis van V8 ombouwen naar 2.25 4 cyl.
Hoi Tim,
Ga jij ook naar de kerstrit?
Ga jij ook naar de kerstrit?
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: Chassis van V8 ombouwen naar 2.25 4 cyl.
tja... als je het doet zoals het hoort, betaal je de BTW niet in engeland, maar moet je hier bij je BTW aangifte wel opgeven dat je in engeland intracommunautair inkocht.... en dat betekent dat je inkoop in je bedrijf zit, als die auto dan niet van het bedrijf is, is dat op zijn zachtst gezegd argwaanwekkend bij een controlle.........................
gone
Re: Chassis van V8 ombouwen naar 2.25 4 cyl.
Roger, mijn alltime favoriet:
https://en.wikipedia.org/wiki/See_No_Evil,_Hear_No_Evil
..
Anniewee: ik begrijp de achtergrond van het advies.
Kopen dat frame, bouwen en als de fiscus aanbelt zeg ik gewoon dat de huidige paus een armlastige eenzame ziel is die met de alle ellende in de wereld alleen nog maar gelukkig kon worden van een mooie originele 110 pickup.
Welke belastinginspecteur kan daar nou geen begrip voor opbrengen??, komop zeg!
Henk, jep, aanwezig op de 13de.
pb me maar indien gewenst voor een telno oid.
https://en.wikipedia.org/wiki/See_No_Evil,_Hear_No_Evil
..
Anniewee: ik begrijp de achtergrond van het advies.
Kopen dat frame, bouwen en als de fiscus aanbelt zeg ik gewoon dat de huidige paus een armlastige eenzame ziel is die met de alle ellende in de wereld alleen nog maar gelukkig kon worden van een mooie originele 110 pickup.
Welke belastinginspecteur kan daar nou geen begrip voor opbrengen??, komop zeg!
Henk, jep, aanwezig op de 13de.
pb me maar indien gewenst voor een telno oid.
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten