Dus voor mij even geen doodlopende straatjes inrijden.
Afijn, tenzij ik zeer langzaam rij is het enigzins todo, maar anders knalt ie eruit.
Via oa de prikpagina wel iets aan info gevonden, maar niet bar veel.
Iemand alhier bekend van wat het naar alle waarschijnlijkheid zal zijn, moet je het per definitie echt IN de bak zoeken en dus geheel open maken?
lt 77 achteruit blijft niet zitten..
lt 77 achteruit blijft niet zitten..
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Re: lt 77 achteruit blijft niet zitten..
Had ik jaren geleden ook last van met mijn eerste 110. Arreteer kogel bij de pook afstellen hielp niets.
Ik heb er nog heel lang mee door gereden. Als ik de pook goed vasthield bleef hij wel in de achteruit zitten.
Tot er een keer bij terrein rijden er een dikke klap klonk en de pook vast zat en ik geen aandrijving meer had achteruit.
110 er uit gelierd en na veel getrek en geduw kwam de pook weer los maar de achteruit deed het echt niet meer.
Tegenwoordig zou ik gelijk de bak open trekken maar toen was ik nog niet zo ver en het was mijn dagelijkse auto dus hij moest snel weer rijden.
Een gereviseerde bak was dus de snelste oplossing.
Wel nog een tijdje er woon werk verkeer mee gedaan en zonder achteruit is dat best wel spannend.
Eric
Ik heb er nog heel lang mee door gereden. Als ik de pook goed vasthield bleef hij wel in de achteruit zitten.
Tot er een keer bij terrein rijden er een dikke klap klonk en de pook vast zat en ik geen aandrijving meer had achteruit.
110 er uit gelierd en na veel getrek en geduw kwam de pook weer los maar de achteruit deed het echt niet meer.
Tegenwoordig zou ik gelijk de bak open trekken maar toen was ik nog niet zo ver en het was mijn dagelijkse auto dus hij moest snel weer rijden.
Een gereviseerde bak was dus de snelste oplossing.
Wel nog een tijdje er woon werk verkeer mee gedaan en zonder achteruit is dat best wel spannend.
Eric
Dank Eric,
ik mag zeggen, een feest van herkenning.., op het muurvast vaststaan na en dat wou ik nou net effe voorkomen..
Over pakweg 3 weken samen met roger de koppeling vervangen, denk dat ik ook maar een extra bak meeneem.
ik mag zeggen, een feest van herkenning.., op het muurvast vaststaan na en dat wou ik nou net effe voorkomen..
Over pakweg 3 weken samen met roger de koppeling vervangen, denk dat ik ook maar een extra bak meeneem.
110 HT 200 Tdi 1989.
-
Roger B.
tim schreef:Dank Eric,
ik mag zeggen, een feest van herkenning.., op het muurvast vaststaan na en dat wou ik nou net effe voorkomen..![]()
wilde het net gaan voorstellen...
gone
Al een paar keer gehad, nu ook in de kieper, kan bij normaal gebruik nog heel lang goed gaan mits je hem vast houd en hem de niet al te vaak uit laat schieten..
Als je de mogelijkheid heb andere bak de in en gaan met die banaan.
Als je de mogelijkheid heb andere bak de in en gaan met die banaan.
Groetjes Johnny

Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 90 200tdi - Lr 127 Camper 200vgtdi - Lr D130 td5
http://www.vanvlietboomverzorging.nl http://www.big-six.nl
info@vanvlietboomverzorging.nl
Hee Johnny,
klopt, met langzaam achteruit is het ook todo.
maar ben net terug uit loenen/gelderland , en aldaar een naar verwachting goede vervangende bak gescoord die ik met koppelingsvervanging bij roger er gelijk maar inzet.
huidige bak misschien open maken later, en betreffende onderdelen vervangen, voor reserve oid.
klopt, met langzaam achteruit is het ook todo.
maar ben net terug uit loenen/gelderland , en aldaar een naar verwachting goede vervangende bak gescoord die ik met koppelingsvervanging bij roger er gelijk maar inzet.
huidige bak misschien open maken later, en betreffende onderdelen vervangen, voor reserve oid.
110 HT 200 Tdi 1989.