Nog steeds problemen met de koppeling...
Eerst het ontluchten geprobeerd via reverse bleeding, met weinig succes waarna ik me bedacht dat ik oog voor het remsysteem een eazy bleed heb aangeschaft. Moet ook passen op de koppeling en inderdaad.
1 slag met de ringsleutel op de bleednipple doet niets, pas na drie slagen komt er vloeistof uit. 1 slag verder en het lekt via de schroefdraad. Ik ben gewend de ontluchting gewoon net los te draaien en hup.
Met andere woorden dit lukt ook niet optimaal, wel druk op het pedaal, maar blijkbaar niet genoeg. Neem aan dat het de leiding van master naar slave kan zijn, dus die blaas ik morgen door.
Ik vond de as naar de bak aardig wat tegendruk hebben bij het monteren van de nieuwe slave, is dit normaal; moest aardige toeren uithalen om de eerste bout handvast dr in te zetten. Bij het demonteren de as goed op positie kunnen houden dus neem aan dat 'ie nog op de vork zit, is dit te controleren?
De versnellingen plakken enorm en wanneer je bij het achteruitrijden de koppeling intrapt sta je met een schok direct stil..
In ieder geval alvast enorm bedankt voor eventuele hulp, baal dr aardig van
Michiel