M'n Warn gefixed: twee gebroken veertjes, en ze bleef maar klikken ipv in/uitlieren en verder een hoop zooi/water/roest/meuk. €2,50 aan nieuwe veertjes, uurtje prutsen en ze doet het weer prima! Maar moet ik 'm ook dichtkitten?
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.” ― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Oké, ik ga nooit zo diep als jij....... Maar modder in de seatbase van de voorstoelen via de deksels aan de bovenzijde heb ik weleens gehad..... Diep genoeg?
Nee, zonder gekheid mijn Warn heeft genoeg gezwommen om te weten dat de assemblage af fabriek een blamage is.
En die jij nu hebt heeft eens drie dagen onder water gestaan toen ik de 130 hier in het 'Poggedaip" (riviertje) had geparkeerd en te lam was om een trekker te lenen. Toen heeft ie braaf staan wachten tot de Disco weer thuis was om hem te redden.
had ook een Warn 9000 (ooit tweedehands gekocht, nooit doen want had geen idee hoe mishandeld die was) en het viel mij ook op hoe dat ding werkelijk enorm verroest was aan de binnenkant. en goedkoop zijn ze niet.
Ding was niet meer uit te rollen. electromotor was in een zelfde staat als fotoos hierboven. drama.
heb toen redelijk ingevet en gekit waarna ie het jaren probleemloos heeft gedaan.
onderschat trouwens niet hoeveel water er in een lier komt als je met 120 in de regen een paar uurtjes op een snelweg rijdt. dat is alsof je met een Karcher een paar uurtjes lekker spuit.
Life's a journey, not a destination.
Roger Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015) D2 TD5 2004 automaat