Een verschil dat Warn Industries iig niet begrijpt.
Warn XD9000 vraag
Re: Warn XD9000 vraag
Iets nat spuiten is nog altijd iets anders dan het helemaal onderdompelen en dan door het water sleuren. Daarom is er ook verschil tussen waterdicht en spatwaterdicht.

Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
tja, dat hoort, OT-en
anyway, moet ik nu dichtkitten of niet....en wat dan wel precies... drum op huis, plaat waar twee bevestigingsbouten zitten.... of gewoon los laten?
anyway, moet ik nu dichtkitten of niet....en wat dan wel precies... drum op huis, plaat waar twee bevestigingsbouten zitten.... of gewoon los laten?
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
-
Landmarcs
Roger schreef:bergaf en met wind mee kom ik een aardig eind..
....met 150 pk redt ie het wel, maar oordoppen zijn dan wel aan te bevelen en ik heb nooit echt t gevoel dat ie t echt lekker vindt.
mijn portemonnaie in ieder geval niet want het verbruik wordt dan nog schrikbarender dan normaal.
maar goed. we raken O.T.
Roger, Het blijft even O.T.
Met een goede 110 Td5, zonder tuning, dus zo van de plank, zou je 140 of zelfs meer moeten kunnen halen.
Ik haalde ooit 150 op de teller, een licht golvende weg helpt dan wel om de top te halen voordat de tank leeg is.
(Met een overdrive blijft het kabaal ook nog binnen de perken.)
Een Puma is standaard beperkt tot een top van ± 135 km/u (en dat is eigenlijk meer dan hard zat).
Groeten MarcS
ppw schreef:tja, dat hoort, OT-en![]()
Gewoon alle aansluitingen afdichten.
Edward van Vugt
Landmarcs schreef:Roger schreef:bergaf en met wind mee kom ik een aardig eind..
....met 150 pk redt ie het wel, maar oordoppen zijn dan wel aan te bevelen en ik heb nooit echt t gevoel dat ie t echt lekker vindt.
mijn portemonnaie in ieder geval niet want het verbruik wordt dan nog schrikbarender dan normaal.
maar goed. we raken O.T.
Roger, Het blijft even O.T.
Met een goede 110 Td5, zonder tuning, dus zo van de plank, zou je 140 of zelfs meer moeten kunnen halen.
Ik haalde ooit 150 op de teller, een licht golvende weg helpt dan wel om de top te halen voordat de tank leeg is.
(Met een overdrive blijft het kabaal ook nog binnen de perken.)
Een Puma is standaard beperkt tot een top van ± 135 km/u (en dat is eigenlijk meer dan hard zat).
Groeten MarcS
klopt.
mijne haalde standaard ook de 150 (op de teller)
na tunen 160 en hij haalde wat makkelijker in tussen de 90 en 120.
160 is in de standaard ophanging, remmen etc complete waanzin.
zeker met een 5 bak ivm lawaai.
ik rij zelden harder dan 120.
meestal gewoon lekker 105 op de teller in Cruise control.
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat