Heeft er hier iemand ervaring met Ashtree in Engeland?
Ik ben aan het kijken om mijn 110 pick-up te restareren, en ben bezig om een begroting te maken wat het allemaal gaat kosten als ik het zelf doe.
met vriendelijke groet,
Henk
Ervaring Ashtree bulkhead 110 pick-up 1983
Re: Ervaring Ashtree bulkhead 110 pick-up 1983
Niet doen het reparatiewerk dat ze leveren is niet geweldig en de prijs is daar wel naar.
Ik zou je eigen schutbord repareren of een nieuwe kopen.
Ik zou je eigen schutbord repareren of een nieuwe kopen.
kijk even op feestboek ... is een landrover prikkers startpagina met marktplaats.....
zag laatst een NOS bulkhead voorbij komen... en je kunt ook een oproep plaatsen.
https://www.facebook.com/groups/144267379068375/
zag laatst een NOS bulkhead voorbij komen... en je kunt ook een oproep plaatsen.
https://www.facebook.com/groups/144267379068375/
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Niet met een 110 schutbord, wel met een series 1 schutbord en een 2.5 defender benzine motor.
Kan maar 1 ding adviseren..... niet doen.
Kan maar 1 ding adviseren..... niet doen.
Gr. Rangie
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Range Rover Evoque 2.2 sd4 prestige
'per aspera ad astra'
Het meeste wat ik in het verleden bij Ashtree heb gekocht was erg slecht.. Schutborden zijn wel bruikbaar, maar ik heb ook een keer liftuphandle deuren gekocht en die waren zo krom als een hoepel 
Dat is nog niet het ergste want het grootste deel van een schutbord zit natuurlijk buiten het zicht en roesten zal het wel niet meer maar er valt vooral geen afspraak mee te maken. Zonder uitzondering zijn de spullen nooit op tijd klaar, data worden 8 keer verschoven, de meest uitzonderlijke excuses worden verzonden. Je ben zo vele maanden verder. Ik probeer er in elk geval nooit meer te bestellen.
Dat is nog niet het ergste want het grootste deel van een schutbord zit natuurlijk buiten het zicht en roesten zal het wel niet meer maar er valt vooral geen afspraak mee te maken. Zonder uitzondering zijn de spullen nooit op tijd klaar, data worden 8 keer verschoven, de meest uitzonderlijke excuses worden verzonden. Je ben zo vele maanden verder. Ik probeer er in elk geval nooit meer te bestellen.
Dank jullie voor de reactie.
Had op internet ook al geen beste reacties gelezen.
Gaat hem dus niet worden.
Denk dat ik t.z.t. Als ik aan de gang ga mijn schutbord maar eens goed bekijk en daarna besluit of ik mijn schutbord repareer of vervang.
Had op internet ook al geen beste reacties gelezen.
Gaat hem dus niet worden.
Denk dat ik t.z.t. Als ik aan de gang ga mijn schutbord maar eens goed bekijk en daarna besluit of ik mijn schutbord repareer of vervang.