hallo,
heeft iemand het electrisch schema en/of inbouwhandleiding van een airco onderbouw unit (voor mijn 110 van 84).
electrisch schema van airco onderbouw unit
- RobStewart
Re: electrisch schema van airco onderbouw unit
... probably
also all the diagnosis stuff etc etc but this is a taster 
Rob
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two
Re: electrisch schema van airco onderbouw unit
Ik heb ook nog wel een schema liggen dat ik liever niet publiekelijk hier erop zet, is van een bedrijf uit de UK die die dingen voor Land Rover aftermarket (wel origineel) leveren. Is eigenlijk voor een td5, maar volgens mij is de systematiek hetzelfde.
Het is niet overdreven moeilijk; er gaan twee voedingen naar de pomp en de fan (mits aanwezig), die zijn met relais geschakeld. De feeds voor die twee relails moet je dus ergens uit die binnenbak halen, maar als je een aftermarket setje oid hebt gekocht dan zou dat klik-en-klaar moeten zijn. Geef anders even aan wat je precieze probleem is.
Het is niet overdreven moeilijk; er gaan twee voedingen naar de pomp en de fan (mits aanwezig), die zijn met relais geschakeld. De feeds voor die twee relails moet je dus ergens uit die binnenbak halen, maar als je een aftermarket setje oid hebt gekocht dan zou dat klik-en-klaar moeten zijn. Geef anders even aan wat je precieze probleem is.
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960