Als ik op de "gewone snelweg" rijd, is er niks aan de hand. Maar als ik door kuilen ga, of bv. door Volendam rijd (nauwe straatjes: je hoort jezelf erg goed over de hobbelige steenweggetjes) dan hoor ik een gerammel van onder de auto komen. Het lijkt of de uitlaat los ligt, maar die zit goed vast. Of dat er assen losliggen (maar daar zit geen beweging in)....ik heb van alles gecontroleerd, maar ik kan niks vinden dat los ligt of hangt. Waar zou ik aan kunnen of moeten denken?
E. Mulder
110 1991 2,8 HS International: gerammel
Re: 110 1991 2,8 HS International: gerammel
zijn meestal gewoon de remblokjes.
zelfde traject nogmaals rijden en remmen lichtjes intrappen.
als t dan stopt is t dat.
zelfde traject nogmaals rijden en remmen lichtjes intrappen.
als t dan stopt is t dat.
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
- GJ Disco 300 Tdi
- Berichten: 193
- Lid geworden op: 24 Jun 2013, 20:26
Re: 110 1991 2,8 HS International: gerammel
Ook je eind demper bekeken of die niet tegen de spatlap kan zwaaien?
Had ik laatst ook na montage.
Had ik laatst ook na montage.
Disco 1994 300TDI
Re: 110 1991 2,8 HS International: gerammel
Ik zou het niet weten....geen idee of ik een stabilisatorstang heb. Zal wel stom zijn, maar waar zit die?
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: 110 1991 2,8 HS International: gerammel
een "u" vormige stang die met de uiteinden (middels verbindingsstangetjes) aan de vooras vast zit en met het "bodemstuk" aan het chassis in beugels.
gone
Re: 110 1991 2,8 HS International: gerammel
Nee, zoiets heb ik niet.....
Re: 110 1991 2,8 HS International: gerammel
als je meer input wilt, zul je terugkoppeling moeten geven met betrekking tot de gedane suggesties.
op die manier blijven we meedenken.
horen we niks, gaan we ervanuit dat het probleem is opgelost.
maar ook dan is het fijn als je aangeeft wat het geweest is.
en indien te ingewikkeld, er zijn altijd goeie garages te vinden.
succes
op die manier blijven we meedenken.
horen we niks, gaan we ervanuit dat het probleem is opgelost.
maar ook dan is het fijn als je aangeeft wat het geweest is.
en indien te ingewikkeld, er zijn altijd goeie garages te vinden.
succes
Life's a journey, not a destination.
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Roger
Discovery2 TD5 automaat (exit April 2019) (D3 TDV6, exit eind 2016, 2x Defender TD5 exit eind 2011 en 2015)
D2 TD5 2004 automaat
Re: 110 1991 2,8 HS International: gerammel
Je hebt gelijk....niks laten horen is niet netjes en ik vind het, als ik berichten lees op het forum, ook altijd leuk als iemand de (goede?) afloop laat weten. Het punt is dat ik ff druk ben met andere zaken en een tijdje niet met de landrover heb gereden. Morgen weer en dan zal ik laten weten wat het rijden met licht remmen heeft opgeleverd, want ik denk dat de remblokjes goede kans maken de boosdoeners te zijn. Ik heb nog even goed gekeken: ik zag dat de mudschields heel erg verroest en uitermate dun zijn en ook wat los hangen. Dat zouden ook de boosdoeners kunnen zijn?
Ik heb nieuwe besteld, dus die gaan er binnenkort onder.
Ik heb nieuwe besteld, dus die gaan er binnenkort onder.
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 24 gasten