Echter,.. Bij hoge drempels afrijden komt hij voor soms tegen de "aanslag"
Ook met terrein rijden voel je dat heel soms.
Is dit het compromis of toch beter dan de stuggere veren terug monteren??
Ik weet het zo langzamerhand niet meer....
Peu schreef:Met de melding vooraf dat de nieuwe veren (voorzijde) wss het scheef staan niet zou oplossen toch gekozen voor wat soepelere veren van HT. Dedze zijn L en R verschillend in lengte. Desondanks het scheef staan niet verbetert maar de vering op zich wel. Rijdt een stuk fijner!
Echter,.. Bij hoge drempels afrijden komt hij voor soms tegen de "aanslag"
Ook met terrein rijden voel je dat heel soms.
Is dit het compromis of toch beter dan de stuggere veren terug monteren??
Ik weet het zo langzamerhand niet meer....
Edward schreef:Precies, zo wordt het een dure trial and error zoektocht. Het doorslaan heeft een standaard Disco II ook. Die heeft dan ook geen veren voor maar puddingpotten. Het monteren van andere schokbrekers zoals Koni's helpt maar is weer een flinke investering en het kan zijn dat het comfort van je veren wat teniet wordt gedaan.....
Peu schreef:Edward schreef:Precies, zo wordt het een dure trial and error zoektocht. Het doorslaan heeft een standaard Disco II ook. Die heeft dan ook geen veren voor maar puddingpotten. Het monteren van andere schokbrekers zoals Koni's helpt maar is weer een flinke investering en het kan zijn dat het comfort van je veren wat teniet wordt gedaan.....
Er zitten dus rondom nieuwe koni's HT onder. Achter 1 klik meer demping gegeven voor de montage. Voorzijde standaard eronder gemonteerd. misschien die wat stugger zetten. Of was het nu alleen de rebound die je af kan stellen en niet de ingaande demping?
Edward schreef:Precies, zo wordt het een dure trial and error zoektocht. Het doorslaan heeft een standaard Disco II ook. Die heeft dan ook geen veren voor maar puddingpotten. Het monteren van andere schokbrekers zoals Koni's helpt maar is weer een flinke investering en het kan zijn dat het comfort van je veren wat teniet wordt gedaan.....
Roger B. schreef:half advies is geen advies Marc.... vering en het goed werken ervan is een samenwerking tussen veren (voor ÉN achter) en schokdempers.
die veren die bij jou goed werkten kunnen maar zo tegenvallen met andere achterveren en andere dempers...
Waterrover schreef: Luchtvering is ideaal om je daktent snel horizontaal te zetten op de camping. Nog maar 4 weken vakantie![]()
Groet, Chris
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 27 gasten