nieuw hier:
http://www.lrch.nl/forum/viewtopic.php?f=12&t=7865&sid=90f12b47af7728621e37bbad883f2922
Mijn Series 3 loopt goed op benzine en gas (geeft wel nogal wat backfires). Maar als eerste vroeg ik me af of misschien iemand ervaring heeft met de aansluiting van het koelwater naar de verdamper. Bij mij is namelijk alleen de aanvoer naar de verdamper aangesloten en de afvoer is dichtgezet. Misschien zorgt dit alleen al voor genoeg warmt maar wel een beetje raar. Daarnaast is het zo dat die aanvoer komt van een T-stuk op de kachelslang NA de kachelkraan. De kachelkraan is onbruikbaar gemaakt en staat altijd open. (anders zou er natuurlijk ook geen warm koelwater bij de verdamper kopen). Heeft wel als gevolg dat mijn kachel altijd warm is en daar wil ik graag vanaf. Iemand ideen hoe dit aan te sluiten. Ik zou beter warm koelwater kunnen pakken VOOR de kachelkraan lijkt me zo? En dan ook alleen naar de aanvoer en afvoer dichtlaten? Kan dat? Zou ik voor de kachelkraan water pakken dan kan ik die kachelkraan ook weer aansluiten en kan de kachel binnen tenminste uit.
Ik zal er morgen wat foto's bijzetten.
Gr Maarten
S32.25 88 '72 benz/gas, koelwater naar verdamper aansluiten?
-
Maarten Serie III
-
Roger B.
Re: S32.25 88 '72 benz/gas, koelwater naar verdamper aanslui
Standaard lpg verdamper aansluiting bij voertuig met kachelkraan is t stuk voor de kraan en in de retour vanaf de kachel en daartussen de verdamper
gone