Sorry dat ik jullie meteen "lastig" val met een vraag om hulp, maar zit beetje met handen in het haar ne best ver weg om ff naar mijn LandRover-mannetje te gaan.. Ik hoop dat jullie ons willen/kunnen helpen of adviseren.
Nu doet zich sinds twee dagen iets vreemds voor. Tijdens het optrekken ontstaat er een krijsend/fluitend geluid in de buurt van de V-snaar in de eerste twee versnellingen bij oplopende toeren. ( ook in zijn "vrij" stand maakt hij dit geluid overigens)
Voor vertrek naar Nieuw Zeeland zijn alle vloeistoffen en filters vervangen, alsmede de brandstofpomp, distributieriem, koppeling en radiator ( heavy duty) . Nu heb ik zelf de riem en aandrijfwielen nagekenen maar die zijn soepel en niet droog. Alle vloeistoffen zijn helder en op peil, dus weet even niet goed waar te beginnen. Kent iemand dit euvel of weet iemand, op basis van dit, wat het mogelijk kan zijn? Voor ik alles open haal, is mijn hoop op jullie gevestigd
Sorry dat ik, zonder dat jullie me kennen, om jullie hulp vraag, maar we moeten nog een stukkie en ik zou het graag verhelpen, want ik denk dat het ook voor de auto niet lekker is dat hij piept..
Dank alvast enorm voor jullie tips/ideeën en hulp!