Ik ben op zoek naar een andere achterbank (tweede zitrij) voor mijn 109 series 3. Heb nu twee losse stoelen met alleen en heupgordel. Wil graag een driezit achterbank met driepunts gordel. Mag ook een geheel ander merk zijn. Als het maar past.
Heeft iemand tips voor mij? Heb al zitten zoeken op het forum maar kan het hier niet echt vinden.
Alvast bedankt!
S3 BJR?? 109: Andere achterbank
Re: Andere achterbank
ja, er is een topic en ook op prik, over Espace stoelen, waar de gordel inzit, en individueel zijn te verwijderen.
EN er staan er aantal voor weinig(!!
, echt, normaal doen ze €100 p/st!) op Modderpoel, geen aandelen
http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopi ... 20&t=29728
EN er staan er aantal voor weinig(!!
http://www.modderpoel.nl/phpbb/viewtopi ... 20&t=29728
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Re: S3 BJR?? 109: Andere achterbank
In de 130 een achterbank van een VW Caddy zitten ⅓ ⅔ , uit me hoofd ergens rond de 128cm breed.
Je kan misschien ook kijken naar een achterbank van een jonge 110.
groet Ron
Ps: Blijft natuurlijk wel de vraag of een 109 inwendig even breed is als een 110
Je kan misschien ook kijken naar een achterbank van een jonge 110.
groet Ron
Ps: Blijft natuurlijk wel de vraag of een 109 inwendig even breed is als een 110
110-Td5 X-tech 2006
Dank jullie ga verde zoeken BJR is1973
kun je zelf in de topictitel veranderen door je eerste bericht te wijzigen......
reden van aanpassing van de topictitel vind je in het sticky topic bovenaan in techniek over topictitels
reden van aanpassing van de topictitel vind je in het sticky topic bovenaan in techniek over topictitels
Ik ben moderator-af.