oneten, 1984 V8SC ombouw : extra grote tank
Re: oneten, 1984 V8SC ombouw : extra grote tank
Roger B. schreef:Die van donkeasy was een jag toch?
Weet ik da.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: oneten, 1984 V8SC ombouw : extra grote tank
Denk zelf LARO ivm vreemde carterpan....
Kom jij wel eens bij Ronald de Kroon, Edward
Staat hij nu weer ivm. schuren en spuiten van de carrosserie (masai rood).
Deuren en zo zijn klaar, nog een puma motorkap zien te vinden.
http://www.masai4x4.com/defender/puma-bonnets/
ze hebben het hier over een aluminium puma motorkap, ik dacht te hebben begrepen dat die van ijzer is.
Kom jij wel eens bij Ronald de Kroon, Edward
Staat hij nu weer ivm. schuren en spuiten van de carrosserie (masai rood).
Deuren en zo zijn klaar, nog een puma motorkap zien te vinden.
http://www.masai4x4.com/defender/puma-bonnets/
ze hebben het hier over een aluminium puma motorkap, ik dacht te hebben begrepen dat die van ijzer is.
Re: oneten, 1984 V8SC ombouw : extra grote tank
Een originele motorkap van een Puma is van aluminium en kost en dikke 440 pond. Er zijn ook kunststof kappen en die kosten iets van 220 pond. Maar ik voor een originele. Bel anders ff met Keith Gott of die geen "take off" heeft staan.
Ja, ik kom al jaren bij Ronald over de vloer.

Ja, ik kom al jaren bij Ronald over de vloer.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Re: oneten, 1984 V8SC ombouw : extra grote tank
heb je laatste tijd wel eens daar op de oude brug gekeken?
-
Landmarcs
- Berichten: 9292
- Lid geworden op: 09 Okt 2007, 20:59
- Locatie: Als het zo doorgaat, tzt aan zee
Re: oneten, 1984 V8SC ombouw : extra grote tank
Edward schreef:Een originele motorkap van een Puma is van aluminium ....
Dag Edward,
Nu net toch maar effe gesjekked ... mijn originele Puma motorkap is van heel bijzonder aluminimum ... de magneet-looplamp maggineet er prima op.
Groeten MarcS
Re: oneten, 1984 V8SC ombouw : extra grote tank
Landmarcs schreef:Edward schreef:Een originele motorkap van een Puma is van aluminium ....
Dag Edward,
Nu net toch maar effe gesjekked ... mijn originele Puma motorkap is van heel bijzonder aluminimum ... de magneet-looplamp maggineet er prima op.
Groeten MarcS
wahahahaha
Sorry
Re: oneten, 1984 V8SC ombouw : extra grote tank
Klopt Marc, de Puma is idd van staal. Weegt ook duidelijk meer dan een Td5 kap. Foutje van me.
Alleen maar beter! Gister een achterwand van een 110/130 crewcab uit elkaar gehaald en het is echt verbazend hoe slecht zo'n ding in elkaar steekt. Zeker waar de ijzeren brackets tegen het alu zitten is er weinig alu meer maar vooral wit poeder.
Wat dan wel weer grappig is dat een Puma met al dat staal ipv alu beduidend zwaarder zou moeten zijn dan een alu Td5 en dat is puur naar de kentekengewichten op de papieren iig niet het geval.

Alleen maar beter! Gister een achterwand van een 110/130 crewcab uit elkaar gehaald en het is echt verbazend hoe slecht zo'n ding in elkaar steekt. Zeker waar de ijzeren brackets tegen het alu zitten is er weinig alu meer maar vooral wit poeder.
Wat dan wel weer grappig is dat een Puma met al dat staal ipv alu beduidend zwaarder zou moeten zijn dan een alu Td5 en dat is puur naar de kentekengewichten op de papieren iig niet het geval.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Land Rover Serie IIa 1968
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten