Ik zit met het volgende probleem, en hoop dat iemand een idee heeft waar ik naar zou kunnen kijken.
wanneer ik meer gas geef dan ongeveer half gas dan houd de motor erg in.
het voelt alsof de motor verzuipt oid. je voelt dan ook de hele auto bijna "afremmen"/schokken.
bij een constante snelheid merk je niets.
stationair draait het blok perfect, ook koud starten zonder choke is geen probleem.
het inhouden is zo erg dat ik amper de 80kmh haal.
Het verbruik ligt op 1L-4km wat mij hoger lijkt dan het hoort te zijn.
verder is het inhouden (bijna) volledig weg als ik rij met mijn choke aan, dan kan ik ook makkelijk tot bij de 120kmh komen. het stationair toerental is dan natuurlijk wel super hoog, dus op die manier rijden is niet echt een goed plan.
de vacuüm slangetjes van de Carb zijn allemaal goed aangesloten.
wat ik niet helemaal kon checken is of de vacuüm vervroeger het goed doet, alles wat ik kon doen was er aan zuigen (ik had niks om een vacuüm mee te creëren)
dat zuigen deed de rotor niet bewegen. Wel hoorde ik het membraan bewegen (klikken), ik heb dus geen zekerheid of hier iets mee aan de hand is.
als laatste hoor ik het blok erg tikken, niet op alle momenten, maar vaak hoe harder ik gas geef hoe harder het tikgeluid is.
Het klinkt niet als een lager of de versnellingsbak oid, het is naar mijn idee echt in relatie met het inhouden. Dit tikken begon ook tegelijk met het inhouden. daarvoor reed de auto prima.
lang verhaal maar ik hoop dat ik alles er nu duidelijk genoeg in heb staan
alle hulp is welkom!