TD5 1999 Defender 110 motormanagementlampje en niet starten

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Coen83

Re: TD5 1999 Defender 110 motormanagementlampje en niet star

Berichtdoor Coen83 » 02 Apr 2015, 12:24

conny schreef:Haal dat dingetje maar eens van je sleutelbos en leg het een eind uit de buurt van de auto; probeer hem dan nog eens te starten :lol: Waarschijnlijk hetzelfde effect als je 1e klacht.

Hint; plak effe een reservebatterijtje achter op die fob ;)

ja dat probleem heb ik ook met één van mijn fobs. Zend dat ding permanent uit dan?
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960

Erik Peters

Re: TD5 1999 Defender 110 motormanagementlampje en niet star

Berichtdoor Erik Peters » 02 Apr 2015, 13:22

Coen83 schreef:
conny schreef:Haal dat dingetje maar eens van je sleutelbos en leg het een eind uit de buurt van de auto; probeer hem dan nog eens te starten :lol: Waarschijnlijk hetzelfde effect als je 1e klacht.

Hint; plak effe een reservebatterijtje achter op die fob ;)

ja dat probleem heb ik ook met één van mijn fobs. Zend dat ding permanent uit dan?

Niet aan de sleutelbos, maar gewoon in je broekzak is al genoeg om niet te kunnen starten.
Het alarm maakt contact met de keyfob wanneer je de auto op contact zet en probeert te starten.
En een niet in het alarm aangemelde keyfob zorgt er voor dat de auto niet start ook al hangt ie aan de sleutelbos. Zo kan ik mijn 300 Tdi niet starten met de sleutels van de Td5 (contactsleutel "past wel"). :o

Groet,

Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht

Terug naar “Techniek”