Hallo Jasper,
Geen speling in een fusee?
Groet,
Erik.
p.s. Speling in het achterste deel van de aandrijflijn heb ik ook bij mijn 110 300 Tdi maar dit veroorzaakt geen trilling in het stuur.
defender 110 td5 Triling in stuur vanaf 80 KM
- Erik Peters
Re: defender 110 td5 Triling in stuur vanaf 80 KM
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
bedankt voor alle reacties, ik zal eens gaan controleren of mijn fusee inderdaad geen speling heeft.
Groeten,
Jasper
Groeten,
Jasper
- Erik Peters
En als je dan toch 'onder de auto ligt' controleer dan ook even de spoorstang en stuurstang kogels.
Groet,
Erik.
Groet,
Erik.
Alle eventuele typefouten, spelfouten en grammaticale onjuistheden zijn ontstaan tijdens de verzending van dit bericht
-
i4-muzique
Met schaamrood op de kaken moet ik toegeven dat 2 * met de hogedruk in de wasstraat gewoon niet voldoende was
Auto op de brug en verschieten wat er toch nog een hoop zand en en klei op en in de wielen zat, alles goed schoon gemaakt en weg zijn de trillingen.....
Ik ga ff verder schamen.
Auto op de brug en verschieten wat er toch nog een hoop zand en en klei op en in de wielen zat, alles goed schoon gemaakt en weg zijn de trillingen.....
Ik ga ff verder schamen.
nee gij trekt volle zallen
i4-muzique schreef:Met schaamrood op de kaken moet ik toegeven dat 2 * met de hogedruk in de wasstraat gewoon niet voldoende was![]()
Ik ga ff verder schamen.
Edward schreef:9 van de 10 keer is het gewoon modder in de wielen. Schoonspuiten lijkt dan gedaan maar als je de wielen demonteert zit er vaak toch nog een grote plak keihard opgedroogd zand ergens......
Schamen hoeft niet. Wees blij dat het dat is en niet iets heul duurs.
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Het zit ook wel eens mee met een Defender 
Failing to prepare is preparing to fail!
grin, gelukkig is het 'maar' modder zoals in de 4e reactie al werd geopperd:
heb het zelf ook een keer gehad (series 3) en kon het pas zien nadat ik een wiel van de remtrommel had.
happy rovering
Fenna
JanTD5 schreef:Modder aan binnen/ buitenkant van de velg?
Groet Jan
heb het zelf ook een keer gehad (series 3) en kon het pas zien nadat ik een wiel van de remtrommel had.
happy rovering
Fenna

Mooi dat het is opgelost. Check zelf bij zulke problemen altijd als eerste de velegen, ook binnen zijde
En na terrein rijden neem ik altijd de moeite om ook de wielen er af te halen en klauwen en velgen met de waterslang schoon te spoelen met kraan druk, geen hogedrukreiniger.
Wel leuk om te horen dat mijn bijdrage de goede bleek te zijn
Groet Jan
Wel leuk om te horen dat mijn bijdrage de goede bleek te zijn
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Roger B. schreef:Waarom geen hd reiniger??
En wat is een hd reiniger? Ik heb een Nilfisk die een hele 80 bar produceert, de boer verderop een Karcher die met gemak 250 bar blaast.
Als ik van m'n lak af wil ga ik even bij hem langs anders pak ik mijn hobbyding.
Edward van Vugt