Heb hier een probleem met slot van mijn achterdeur.
Probleem was dat hij niet meer opslot bleef zitten ondanks op slot draaien van slot met sleutel.
Heb het slot inmiddels gedemonteerd en open gemaakt, en nu blijf ik dus zitten met een klein dun borgveertje, type wat je gebruikt om bijv veerspanning op een palletje oid te zetten.
oi op het net een mooie rebuild handleiding gezien, maar kan die helaas niet meer terug vinden
Iemand enig idee waar dit veertje thuishoort?
Moet er even bij vermelden dat het een type slot is ZONDER portiervergrendeling
Dan nog een andere vraag:
De complete sloten zijn nieuw niet zo duur heb ik gezien, maar er is hier nogal wat verwarring omtrent de sloten van die achterdeuren omdat er blijkbaar 2 types in omloop zijn en het verschil lijkt dus te zitten in de dikte van de schacht (buitenste diameter) waar de cilinder van het slot in zit.
Iemand die weet wat de onderdeel nummers van beide zijn en of deze de respectievelijke dikte van de schacht daarbij heeft?
Zijn hier in brazillie veel vrienden die slot vervangen hebben en toen ze nieuw slot kregen bleek de schacht dikker te zijn als die van het oude slot. Het gevolg is dan dat men de rubber afdichtring niet meer kan plaatsen om de schacht (of zo je wilt het gat in de deur te klein is)
gr Luke