Wie weet welke accu ik nodig heb voor mijn 110 uit 1983?
Er ligt een 2.25 ltr benzine motor in.
Er zat een accu in die volgens mij niet bij de motor hoorde.
Daarom wil ik nu een goede accu erin zetten die erbij hoort.
Dus wie kan mij helpen?
Groet,
Henk
110 1983 2,25B Welke accu nodig?
Re: 110 1983 2,25B Welke accu nodig?
Ik zou het fijn vinden als men zich bij de LRCH net zo druk gemaakt zou hebben over het feit dat ze nu belastingplichtig zijn
2 jaar geleden wist men dit al.
Dit hoort niet in dit forum thuis maar ik vindt het totaal ongelofelijk dat een deel van mijn contributie nu naar de belasting gaat!!!!!!!
Ze hebben ons met de nieuwe MRB belasting al genoeg genaaid!!!
Zo dit moest ik even kwijt.
Groet Henk
Dit hoort niet in dit forum thuis maar ik vindt het totaal ongelofelijk dat een deel van mijn contributie nu naar de belasting gaat!!!!!!!
Groet Henk
Ik zou iig een accu nemen zonder spaanse pepers, dat verlengt aanzienlijk de levensduur.. 
110 HT 200 Tdi 1989.
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
Het leven zou als hopjesvla moeten zijn; telkens weer lekker.
Alhoewel vlaflip ook niet verkeerd is
McHenk schreef:Ik zou het fijn vinden als men zich bij de LRCH net zo druk gemaakt zou hebben over het feit dat ze nu belastingplichtig zijn
Groet Henk
Deze post is hier net zo ongepast als is het topic over topictitels waar ik hem verwijderd heb.
Als je een probleem hebt met de manier waarop het bestuur van de LRCH de vereniging beheert, moet je contact opnemen met het bestuur, en niet het forum ermee vervuilen.
maar verdiep je eerst eens in de rechten en plichten van een vereniging mbt belasting bij een omzet die in de grootte orde van die van de LRCH ligt, en met de gevolgen van eventueel niet zelf aanmelden als BTW plichtig zijn/worden voordat je begint te schreeuwen.... misschien is het wel niet omdat de LRCH het zo graag wil, maar omdat het nederlandse belastingstelsel het oplegt.........
Ik ben moderator-af.