Bedankt voor je reactie Rob. Dan is het zo als ik al veronderstelde.
Overigens heb ik inderdaad vandaag de knoop doorgehakt en haal ik de auto donderdag op in Lissabon en kreeg meteen te horen van de eigenaar dat hij de sleuteltjes van de trekhaak had gevonden incl. de 2de afstandsbediening. (kon hij in eerste instantie ook niet vinden)
Dus iedereen weer blij.
Trouwens goed om te weten dat in noodgevallen het slotje te vervangen is. Dat die trekhaak erg duur is dat wist ik al want voor de Discovery 3 moest ik er toentertijd een kopen incl. een kabel met een 13-polige MulticonWest stekkercontactdoos.
Samen zo'n kleine € 1000 als ik me dat nog goed herinner.
Nu moet ik alleen een nieuwe bekabelingsset kopen want de huidige is slechts 7-polig. Gelukkig is die
plug and play en stelt de montage niet veel voor.
Dat had een idee kunnen zijn ware het niet dat ik die mee verkocht heb .......

En er is ook nog zoiets als 'passen'.........
Nog even off-topic richting moderator.
Ik zie dat de topictitel is aangepast maar ondanks dat ik zelf één van de mensen ben die had voorgesteld om in de topictitel aan te geven welke auto/type het betreft (
klik), heb ik dat nu niet gedaan omdat de afneembare trekhaak in dit geval niet specifiek voor een RR Sport TDV8 is maar '
universeel ' is voor meerdere typen.
Edit: Al is de reactie nog zo snel, een PB achterhaalt hem wel want ná het plaatsen van deze reactie zag ik pas dat ik een PB had waarin me werd gewezen op het vermelden van type e.d. in de topictitel. Dat noemen we dus heerlijk langs elkaar heen praten.
Rob