Discovery 2, Td5, 1999 : andere stoelen monteren?

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
ThomasZA

Discovery 2, Td5, 1999 : andere stoelen monteren?

Berichtdoor ThomasZA » 22 Feb 2015, 16:11

Beste,

De chauffeurstoel in mijn Disco is redelijk versleten. Ik kan wel een nieuw sitting bestellen, en laten plaatsen (of zelf doen), maar tot dusver kon ik de stof voor de bekleding niet vind. Als iemand weet waar ik op zoek kan gaan naar nieuw bekleding, hou ik me aanbevolen.

Een ander optie is om "ander" stoeln in de discovery te plaatsen, en daar ik zeer tevreden bent met de stoelen in mijn Volvo V70 vroeg ik me af of iemand ervaring hebt met het plaatsen van niet Land Rover stoelen in een Land-Rover. (Zou de stoelen uit een Freelander passen in de Disco? Rob?)

mvgr

Thomas
---
Thomas
1999 Discovery II Td5
2005 Volvo V70
2001 Mitsubishi Pajero Pinin

Waterrover
Beheerder

Re: Ander stoelen in een Discovery (Discovery 2, Td5, 1999)

Berichtdoor Waterrover » 22 Feb 2015, 20:53

Wat ik je zeker kan aanraden zijn deze stoelen: http://assautostoelen.nl/ Niet origineel maar in een woord geweldige stoelen! Het fijne is, dat deze stoel meegenomen kan worden naar elke auto, kwestie van een nieuw onderstel. Ga in ieder geval even proefzitten bij een dealer. Je blijft erin zitten. Kan op maat, en in vele kleuren geleverd worden.

Groet, Chris

Edward

Berichtdoor Edward » 22 Feb 2015, 21:18

Persoonlijk vind ik niks mis met de standaard Disco stoelen. Als je op de sloop een nette set haalt kost het weinig, zit gewoon goed en past meteen. :D

Ass stoelen heb ik ook maar tenzij je de op maat versie hebt vind ik die zeker niet beter zitten dan de standaard Disco stoel. Mits die in goede doen is uiteraard. ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

ThomasZA

Berichtdoor ThomasZA » 22 Feb 2015, 21:29

Edward schreef:Persoonlijk vind ik niks mis met de standaard Disco stoelen. Als je op de sloop een nette set haalt kost het weinig, zit gewoon goed en past meteen. :D

Ik heb ook niks tegen de standaard stoelen. Uitdaging is alleen om ergens een fatsoenlijke set te vind.
---
Thomas
1999 Discovery II Td5
2005 Volvo V70
2001 Mitsubishi Pajero Pinin

Terug naar “Techniek”