Edward schreef:....
Je moet van achter beginnen met bouwen, de bak op de achterbalk is tenslotte een vaste maat. Dan de deuren tijdelijk hangen en daar het schutbord op stellen. Dan de voorspatborden en kijken of alles horizontaal ook lijnt en dan weer verder.
....
Zo doen ze het ook in Solihull, en dat zie je dan ook: Aan de ene kant passen de deuren redelijk netjes, aan de andere kant sluiten de rubbers de kier nauwelijks af, aan de ene kant is de auto redelijk recht, aan de andere kant gaat ie de bocht om (bij veel van de rond 2000 geproduceerde 110 HardTop's kwam de laadbak rechts ± 1 cm extra naar buiten - ik had er zo-eentje en zag dat dat "normaal" was bij andere ± nieuwe auto's). Mijn huidige is iets minder krom in het horizontale vlak, maar nu gaat ie verticaal moeilijk langs de lineaal. En dan is een 110 HardTop (of PickUp) nog makkelijk uitrichten: een redelijk rechthoekige laadbak als handzaam begin.
Het chassis is overigens ook niet wat je zou denken: Als je RockSliders monteert, van die mooi rechte balken, dan zie je dat heel "mooi": De OutRiggers steken slechts zo bij benadering even ver naar buiten.
Groeten MarcS