Berichtdoor Luke » 22 Mar 2012, 15:10
Roger,
Als je met die anderhalve pagina ,mij bedoelde, mijn naam staat altijd bij de berichten..
En wat betreft je kritiek .......mijn verhaal komt exact oovereen met wat jij zegt.....
Lezen is ook een kunst he ;)
Als de diameter groter wordt duurt het per rotatie dus langer om voorbij de pulsgever te komen en dus per tijdeenheid minder pulsen, en dus andere frequentie
Overigens...houtje touwtje oplossing of goedkope oplossing........dat is nu eenmaal inherent aan het inbouwen van een aftermarket systeem als deed wat compleet verkocht wordt om aldus ook te kunnen functioneren, en dat heeft even niets te maken met wat ik ervan vindt, je moet mazzel hebben als je ergens een puls vandaan kan halen in het bestaande systeem van je auto om dat met een aftermarket systeem te combineren, en dan bidden dat het werkt en de 2 met elkaar overwek kunnen...over houtje touwtje gesproken.....
Feit blijft, als je geen "knullige" oplossing (wat mijns inziens best wel meevalt) als dit soort aftermarket systemen wilt moet je of afzien van een cc of een auto kopen waar het af fabriek al opzit, simpel zat.
Maar om de optie bestaande puls, wat jou insteek was, wellicht een richting te geven......werkt een elctrische toerentellen ook nietmet pulsen? Heb me er niet echt in verdiept maar heb ooit eens zoiets gehoord of gelezen, dus niet nodig me af te branden als ik de plank mis sla, het is niet meer als een insteek.
Luke
NL: Lightweight 1974 LHD ex-UK Rijnleger (RIP)
(noodgedwongen afscheid moeten nemen ivm onrendabel restauratie project)BR : Land Rover 110 Defender SW Tdi - 2001 (300 Tdi, maar dan anders

)