Dank jullie allemaal voor het meedenken, super! Afgelopen week de Discovery weggebracht naar Garage Quickservice in Aalsmeer. Kreeg ik als tip van een paar Laro rijders uit de buurt. Moest een nieuwe apk krijgen en nieuwe voorbanden. Auto werd bij mij thuis opgehaald, waardoor men ook meteen zelf diverse punten kon signaleren. Speling in stuur, trilling in aandrijflijn en een paar lekkages (what else is new). Alles bekeken, stuurhuis uit elkaar gehaald, schoongemaakt en afgesteld, geen enkele speling meer

! Trillingen in aandrijflijn is verholpen, lekkages worden nog gedaan (bij versnellingsbak en tussenbak) maar man, wat ben ik happy met het rijgedrag van de auto, een wereld van verschil. Rijdt weer zoals het hoort en een garagist die meedenkt, oplossingen zoekt in plaats van meteen maar weer de duurste optie te kiezen. Aardige vent, Ian Walker, heeft gigantische ervaring met auto's, maar heeft ook veel klanten met Range Rover Classics, Defender enz. Kortom, woon je in de buurt van Aalsmeer, Garage Quickservice is een absolute aanrader! Hij gaat verhuizen naar een nieuw adres per 01 januari. Om de hoek van het pand waar hij nu een gedeelte huurt.