Na alweer enkele maanden zonder al te grote problemen rond te rijden door de Corsicaanse bergen en strandroutes, heb ik dit weekend besloten om een irritant euvel aan te pakken: een raam dat niet doet wat het moet doen.
Het raam rechts achter wil al enige tijd niet meer open, terwijl het mechaniek wel hoorbaar beweegt. Als het raam helemaal 'open' staat kan ik het raam wel (zeer gemakkelijk) naar beneden duwen. Bij het sluiten van het raam klinkt een vreselijk geluid (metaal tegen glas) en gaat het raam niet dicht. Mijn conclusie: het raam is uit zijn mechaniek gevallen.
Na vandaag de deur open gemaakt te hebben en het mechaniek eruit gehaald te hebben is dit het resultaat: een verroest onderdeel, met een volledig door roest dicht geknepen rubber. Nu ben ik blij dat niet het hele mechaniek er zo aan toe is, maar ik kan het kapotte onderdeel nergens vinden op internet. Kan iemand mij helpen met de naam of # van dit onderdeel?
Groeten,
Bas
'02 D2 TD5 - Raam mechaniek achter
Re: '02 D2 TD5 - Raam mechaniek achter
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
― Robert Downey Jr.
'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...
Bedankt voor je reactie.
De link verwijst naar de complete mechanieken, maar deze bevatten niet het deel dat bij mij verroest is.
Na lang zoeken is dit het meest gelijkende onderdeel, maar het staat vermeld bij de D1 onderdelen:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ALR8024
De link verwijst naar de complete mechanieken, maar deze bevatten niet het deel dat bij mij verroest is.
Na lang zoeken is dit het meest gelijkende onderdeel, maar het staat vermeld bij de D1 onderdelen:
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-ALR8024
- RobStewart
... so what you actually want is ASR1681
However the rubber MTC4502, RTC6455 or 391127 is now no longer supplied so be careful taking it out
Rob
However the rubber MTC4502, RTC6455 or 391127 is now no longer supplied so be careful taking it out
Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands
1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two