En hoe zou ik het evt kunnen aansluiten? Mijn cdl sturing heeft een aansluiting voor het ontgrendelen en een aansluiting voor vergrendelen. Deze moeten verbonden worden met de massa om het signaal door te geven. moet ik dan aan iets denken als het door mijn getekende relais? en zo ja, weet iemand hier evt hoe zo'n relais met twee aansluit mogelijkheden heet? Ik heb enigszins kennis van electronica, solderen geen probleem, maar weinig verstand van printplaatjes etc.
Vriendelijke groeten, Bas Wesselink
Defender 130 300tdi aftermarket cpv aansturen door alarm
Re: Defender 130 300tdi aftermarket cpv aansturen door alarm
- Bijlagen
-
- Naamloos.png (6.49 KiB) 3055 keer bekeken
Goedenavond!
Dat is wat ik bedoel! Top! Weet u ook of het kastje op de foto hetgeen is wat bedoeld wordt in een van de vorige berichten?
Groeten
Dat is wat ik bedoel! Top! Weet u ook of het kastje op de foto hetgeen is wat bedoeld wordt in een van de vorige berichten?
Groeten
Ik vermoed dat het een bewegingsdetector is.
Deze zat bij mijn Dico1 tegen het plafon.
Groetjes Rob en de doggie,s
-
Landmarcs
dakie schreef:Ik vermoed dat het een bewegingsdetector is.
Precies, de "motion-detector", bij mijn 110HT zit ie rechts boven de deurpost, maar verder hetzelfde.
Waarschijnlijk zit er ook een schakelaartje onder de motor-kap, en dus de "lichtknopjes" van de deuren, dit samen stuurt het alarm een "alarm-signaal" als er iets mis is (vlgs de definitie van dit alarm).
Als je nu eens meet (of anderszins weet) wat er op de draadjes naar deze motion-detector gebeurt, dan is daar mogelijk dmv een wisselrelais een stuurstroom voor de CPV van af te leiden.
Groeten MarcS