RRC '70-'95 wielkast verbreders

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Michael_Spaan

RRC '70-'95 wielkast verbreders

Berichtdoor Michael_Spaan » 27 Okt 2014, 20:16

Hallo,

Voor mijn RRC project ben ik wat aan het rondneuzen naar wielkast verbreders zodat er wat grotere/ bredere wielen onder passen. Doorgaans zijn de meeste wat hoekig zoals bv. die van Terrafirma. Hieronder een voorbeeld van de hoekige vorm.

Afbeelding

Nu kwam ik deze te koop tegen en die heeft ronde wielkast verbreders, wat er naar mijn mening een stuk moderner en stoerder uitziet.Maar heeft iemand een idee voor welke auto of type LR deze eigenlijk gedacht zijn? Ik heb nog geen RRC met deze verbreders gezien. Zijn het wellicht Discovery 3/4 verbreders?

Afbeelding

Gr Michael

RobStewart

Re: RRC '70-'95 wielkast verbreders

Berichtdoor RobStewart » 27 Okt 2014, 21:16

... modified D3 items ;)

Rob
Aub alleen te reageren in het Nederlands

1949 1,6 Series I
1975 3,5 V8 Range Rover
1989 3,5 V8 Discovery
2010 Td4e GS Freelander 2
2008 Td4 GS Freelander 2 ... yes we now have two :lol: :lol: :lol:

Michael_Spaan

Re: RRC '70-'95 wielkast verbreders

Berichtdoor Michael_Spaan » 27 Okt 2014, 22:24

Kijk kijk, ik vermoedde het al. Ik had het nog niet eerder gezien, is dit iets wat al vaker gedaan is? Dan bedoel ik zijn er websites die iets meer laten zien hoe dat het gedaan is. Ik heb alleen de beperking dat ik een 3 deurs RRC heb en niet een 5 deurs zoals op de foto en zoals bij een D3. Wellicht de verbreders voor ook aanpassen om achter erop te zetten. Zal eens een bezoekje gaan brengen aan een sloper voor de delen of wat online bestellen. Het mag voor een eerste indicatie ook chinees kopie spul zijn, het degelijke komt later wel wanneer ik aan de body begin.

Gr Michael

Terug naar “Techniek”