Nu ik hier toch ben, misschien weet iemand antwoord op dit vraagstukje. Ik heb een D2 staan met een stukke BCU. Deze heb ik vervangen door de BCU uit mijn oude Td5 en ja nu kan ik er met de Hawkeye weer inkomen. Het inleren van de sleutel lukt echter niet omdat de BCU de sleutel niet ziet nadat hij vraagt om om de sleutel te bedienen (lees: op een knopje drukken).
Zal de HF ontvanger die het sleutel signaal opvangt ook de geest hebben gegeven? En wie weet waar dat ding zit?
D2 Td5 sleutel aanmelden op BCU lukt niet
Re: D2 Td5 sleutel aanmelden op BCU lukt niet
De ontvanger zit tegen het dak net voor het interieur lampje. Je kunt hem net zien maar er net niet bij.
De mijne heeft hetzelfde en als het goed is heeft Roger een nieuwe besteld dus dan kan ik je vertellen of dat werkt of dat het ergens anders inzit. De mijne deed het niet meer nadat ik er een andere accu ingestoken heb.
Idd ook de computer eraan en geen sleutel te vinden.....
De mijne heeft hetzelfde en als het goed is heeft Roger een nieuwe besteld dus dan kan ik je vertellen of dat werkt of dat het ergens anders inzit. De mijne deed het niet meer nadat ik er een andere accu ingestoken heb.
Idd ook de computer eraan en geen sleutel te vinden.....
Edward van Vugt
Land Rover Serie IIa 1968
Hoi Edward, welk interieurlampje? De voorste neem ik aan? Laat maar weten wat je bevindingen zijn. Ben benieuwd. Wanneer weet je meer?
Nee, het achterste lampje. Wanneer weet ik meer? Geen idee, zoals gebruikelijk laat ik Roger de dingen oplossen waar ik te lui voor ben of geen zin in heb.

Edward van Vugt