ToyRoverlander schreef:Hij vind hem nu al traag. Het word echt niet opeens een raket als die 2.25 wat onder handen genomen word. You can polish the turd but in the end it's still a turd.
Als het nou een softtop 88 was oid wat niet zo veel weegt dan was het een ander verhaal. Maar een zware 110, en dan ook nog iets erachter hangen en in een heuvelachtig gebied wonen. Hoop dat ie in een rustig gebied woont, houdt ie het overige verkeer niet al teveel op. Geen goede combinatie.
Misschien bedenkt hij zich welPk's heb je weinig aan, koppel moet je hebben. En dat krijg je alleen met cylinderinhoud, of drukvulling.
Mijn 88 weegt ook 1800Kg op de weegbrug van de baas en ze heeft nu de winterjas(truck-cab dakje) weer aan dus dat zijn weer een paar kilo.
En er zit toch gang zat in dat blok van mij. Ok heuvels hebben we dan weer niet op de Groningse klei.
De 2,25 petrol heeft meer koppel dan een 2,5 diesel dus zo erg zijn ze ook weer niet.
Ik vind het wel een beetje jammer dat je mijn fijne blokje met een drol vergelijkt.
p.s Bevalt de Eberspacher kachel een beetje?
Groet,
Eric.