Icarsoft I930
-
Donkervoort
Icarsoft I930
Afgelopen vrijdag Icarsoft 930 ontvangen. Ik had vooraf gebeld en hij is geschikt voor een Defender. Dat klopt echter niet voor een TD5. Dit was wel teleurstellend daar ik er nog over gebeld heb. Iemand nog suggesties anders stuur ik hem terug.
Re: Icarsoft I930
Moest even googlen voor wat icarsoft is
Een diagnose tool dus. Ik zou zeggen stuur maar terug. Gaat niet werken op de Td5. Koop maar een Nanocom, hawkeye of de lynx van Brittpart. Waarbij mijn voorkeur uitgaat naar de nanocom. De hawkeye gaat op chassis nummer van auto en kan na aanmelden alleen op die auto gebruikt worden, nanocom met licentie voord bv defender Td5 kun je op elke Td5 defender gebruiken. Lynx ken ik niet persoonlijk maar lees wel redelijk positieve berichten daarover.
Groet Jan
Groet Jan
Land Rover Defender 110 Td5 1998, Epsom green met wit dak, wolf velgen met Goodyear Wrangler MT/R 235/85R16. Superwinch X9 met Bowmotor 2.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
Het leven is als een neus, haal er uit wat er in zit.
-
Roger B.
Re: Icarsoft I930
ik heb nanocom, en als iemand er genoeg voor over heeft gaat ie er zo weer uit... maar voor veel mensen is de mijne te duur omdat ik er veel licenties bij heb.
ik ben van plan over te stappen op lynx, welliswaar niet een handheld systeem, maar een interface en software voor een laptop, maar wel voor vrijwel elk type landrover
ik ben van plan over te stappen op lynx, welliswaar niet een handheld systeem, maar een interface en software voor een laptop, maar wel voor vrijwel elk type landrover
gone