Berichtdoor ToyRoverlander » 28 Sep 2014, 18:21
Waterrover schreef: Het beste is niets te veranderen, alles is immers al uitgedokterd door de ingenieurs van Land Rover, daar was veel tijd en geld mee gemoeid. Of je moet willen gaan racen met de auto....

Bwahahahaaaa

. Autofabrikanten doen er alles aan om kosten te besparen, dus als het maar hun, onder ideale omstandigheden, uitgevoerde tests doorstaat dan vinden ze het best. Als het gemiddelde van de auto's het blijft doen zonder al teveel garantieclaims is het goed. Gebruik je hem meer of zwaarder dan het gemiddelde dan loop je dus meer risico op problemen. Daar kun je dus zelf wat aan doen.
De geschiedenis heeft al laten zien hoe goed LR ingenieurs zijn met veel ontwerpen

Toy-Rover
1965 112" ,3.4diesel, turbo, intercooler, 4:1 Orion tussenbak, 80Series assen, dual E-locked, SOA, 63" chevy achterveren, 5125Series 14"Bilsteins, 3blads parabool achterveren aan de voorkant, 4deurs softtop, PAS, Hellfire highsteer, 120liter rvs tank, dual batteries, 35" Mickeys, rolkooi, custom dashboard, defender stoelen, 4punts gordels.