Gezocht montage handleiding Safari-Equip wieldrager met 1 poot?
Defender Single Arm Multi Height Wheel Carrier
http://www.safari-equip.co.uk/shop/inde ... /image/14/
GZ handleiding Safari-Equip wieldrager
GZ handleiding Safari-Equip wieldrager
Failing to prepare is preparing to fail!
-
Roger B.
- Berichten: 10154
- Lid geworden op: 03 Aug 2010, 06:56
- Locatie: Hinterecke (achterhoek over de grens)
Re: GZ handleiding Safari-Equip wieldrager
lijkt me dat die plaat op de achterdeur op de plek van de standaard wheelcarrier gebout wordt, en de arm op de achterbalk van het chassis waar ook de bumperette vast zit.....
zit er zo veel montage handleiding aan dan?
anders zou ik eens een mail aan de fabrikant er aan wagen....
zit er zo veel montage handleiding aan dan?
anders zou ik eens een mail aan de fabrikant er aan wagen....
gone
Re: GZ handleiding Safari-Equip wieldrager
Roger B. schreef:lijkt me dat die plaat op de achterdeur op de plek van de standaard wheelcarrier gebout wordt, en de arm op de achterbalk van het chassis waar ook de bumperette vast zit.....
Dat klopt, ik heb "van horen zeggen" dat het gatenpatroon overeen komt, d.w.z. geen nieuwe gaten in de achterbalk nodig. Er schijnt van de fabrikant ook geen montage instructie te bestaan.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Re: GZ handleiding Safari-Equip wieldrager
Die leverancier in UK heb ik uteraard allang gemaild maar geen reactie. Het lijkt mij idd niet moeilijk echter zitten er 2 verschillende schetsplaten bij met een verschillend gat t.b.v. de jack?!
Vandaaaaaar
Maar goed zaterdag moet ik toch naar Verbeek voor Frontrunner rack en schokbreker/veren montage. Wellicht heeft hij een idee?
Trouwens wél pisbakken staal, dat Equip,...de schetsplaten kun je de lak zo vanaf blazen als het er al niet aflag door de roest

Vandaaaaaar
Maar goed zaterdag moet ik toch naar Verbeek voor Frontrunner rack en schokbreker/veren montage. Wellicht heeft hij een idee?
Trouwens wél pisbakken staal, dat Equip,...de schetsplaten kun je de lak zo vanaf blazen als het er al niet aflag door de roest
Failing to prepare is preparing to fail!
Re: GZ handleiding Safari-Equip wieldrager
De kortere backing plate is voor de 90, de langere voor de 110. De achterbalken zijn verschillend.
Vincent
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
1959 Polynorm 1/4 Ton Trailer, 195?, Olive Drab Green (verkocht)
1970 M416 Military Trailer (Kampeertrailer conversie), Epsom Green (verkocht)
1975 Series III 88 V6, Light Green (helaas verkocht)
1996 Defender 110 CSW 300 Tdi, Epsom Green (verkocht)
2000 Freelander 1 TD4 3-drs, Silver (verkocht)
2006 Freelander 1 TD4 5-drs Facelift Automaat, Tonga Green (verkocht)
> www.titunet.nl <
Re: GZ handleiding Safari-Equip wieldrager
kijk? Dat lengte verschil was mijzelf niet eens opgevallenVeeTee schreef:De kortere backing plate is voor de 90, de langere voor de 110. De achterbalken zijn verschillend.
De langere is idd ca 1cm langer en heeft een gesloten gat(grote gat voor krik). De andere heeft een open sleuf i.p.v gat?
Ik ga het eerst vrijdagmiddag maar eens loshalen en bekijken....
Failing to prepare is preparing to fail!
Re: GZ handleiding Safari-Equip wieldrager
Aparaat is gemonteerd en weer gedemonteerd. Helaas had de verkoper er niet bijvermeld dat de lagers in de voet compleet verrot waren. Wederom geen antwoord van de fabrikant!
Via Bas van Slooten de mooie tip om het bij een metaalbedrijf in Barneveld te proberen. De 2 lagers én de benodigde keerring kwamen na aftikken van €70,00 zo uit het schap
Het verwijderen van de lagerschaal was een stuk minder leuk, maar is ook gelukt!
Slot van het verhaal, leuk dat Marktplaats maar het blijft 2e hands troep waar een ander niet voor nix vanaf wil.....
Via Bas van Slooten de mooie tip om het bij een metaalbedrijf in Barneveld te proberen. De 2 lagers én de benodigde keerring kwamen na aftikken van €70,00 zo uit het schap
Het verwijderen van de lagerschaal was een stuk minder leuk, maar is ook gelukt!
Slot van het verhaal, leuk dat Marktplaats maar het blijft 2e hands troep waar een ander niet voor nix vanaf wil.....
Failing to prepare is preparing to fail!
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten