Alg. National Luna Powerpack (in D2)

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
ppw

Re: Alg. National Luna Powerpack (in D2)

Berichtdoor ppw » 03 Sep 2014, 08:06

Ikke en electra.... :D
Did mine... Met angstzweet
Beter iemand anders(Roger bijv. ) :ugeek:
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Waterrover
Beheerder

Berichtdoor Waterrover » 03 Sep 2014, 11:26

Iedereen weer bedankt voor de input. De reden dat ik een kant en klaar product wil hebben, is dat alle slimmigheid er al in verwerkt is. Ik kan het powerpack, al voorzien van alle aansluitingen, mooi in de auto wegwerken. Ook de afstandsbediening, met mogelijkheid van parallelschakeling van de accu's, vind ik ideaal. Als ik alle onderdelen moet kopen, vergeet niet de tijd die ik ermee kwijt ben, dan is de aankoop van ongeveer 380 euro niet verkeerd. Ik heb ook wel gedacht aan een extra accu onder de motorkap, maar dit vond ik toch de mooiste oplossing. En het is mogelijk, het schema heb ik nog niet, een zonnepaneel met gereguleerde stroomafgifte aan te sluiten. (iets wat later toegevoegd zal worden.

Voorzover bedankt allen

ppw

Berichtdoor ppw » 03 Sep 2014, 16:03

€380 excl accu..... maw: €500+ :roll:
plus als je het laat doen of zelf doet, je je evt. wensen op maat kan maken... Waar een extra aansluiting enz. ;)
maar da's mijn mening :D
succes ermee!
"Listen, smile, agree, and then do whatever the fuck you were gonna do anyway.”
― Robert Downey Jr.

'84-er 110, RHD, 200TDi; 2x lier( <--/-->), 2"lift OME & nog steeds niet tevreden...

Edward

Berichtdoor Edward » 03 Sep 2014, 17:44

Kweenie hoor, maar een Cyrix koste mij 100 euri, een accu iets minder 85 euri, een carling schakelaar kost 12 euri. Dan nog wat snoertjes en stekkertjes. Tja als je daar 150 euri aan op weet te brassen dan is zo'n compleet setje vast voordeliger ja. :shock: :shock: :shock:

Maar aangenomen dat je dat allemaal zou moeten kopen ben je met 25 euri ook wel klaar. Kom ik op 220 euri.........INCLUSIEF accu. :roll: :roll:

Ik zal wel gek zijn, maar dan kocht ik er liever een heel mooi zonnepaneel bij als ik dan toch dat geld op wou branden..........
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Terug naar “Techniek”