Hoi allen !
Ik heb onlangs een range rover sport (2006) gekocht, supergaaf, maar bellen met je telefoon op speaker werkt niet met een V8 op de linkerbaan..............
Mijn vraag is hoe ik gebruik kan gaan maken van de autotelefoon die bij de radio zit. Het stuurwiel is zonder de groene en rode telefoonknop en als ik mijn telefoon via bluetooth volgens de handleiding wil aansluiten vindt deze de auto (radio/bluetooth/module) niet, dus zit er waarschijnlijk geen bluetooth module in...
In de handleiding staat verder dat je een oud type nokia telefoon in een 'cradle' kan zetten tussen de voorstoelen, nu ontbreekt de 'cradle' of 'dock' en zie ik ook geen losse kabel ergens...
Mijn wens is om mijn iPhone 4 te koppelen (via draad) zodat ik van de telefoonbediening op het console gebruik kan gaan maken, dus mijn vraag verder is dus, kan ik zo'n draad ergens kopen, maar belangrijker, waar sluit ik deze dan op aan?
(op het internet kwam ik wel een aftermarket bluetooth module tegen voor een slordige €500, maar die laat ik nog maar even links liggen.........)
Bij voorbaat dank voor de reacties !!!!!!
Range Rover Sport telefoonaansluiting.... !?