Hallo,
Ik heb afgelopenweek bij een LR dealer de brandplaatjes en 1 nieuwe verstuiver (i.v.m. gebroken veer) laten plaatsen. Als ik mijn disco 2 TD5 nu s'ochtends start dan loopt deze de eerste 30sec. op 3 poten i.p.v. 5 en er komt erg veel grijs/ witte rook uit de uitlaat. Iemand enig idee wat hiervan de oorzaak kan zijn en kan ik er nog wel mee door rijden. Als de auto een keer warm is loopt deze de rest van de dag goed.
Groet, Jakob
Grijs/ witte rook bij koude motor
-
Roger B.
Re: Grijs/ witte rook bij koude motor
dit probleem had je niet voordat ie naar de dealer ging voor brandplaatjes?
dan zou ik bij de dealer verhaal gaan halen (ook als brandplaatjes/verstuiver gedaan is om dit probleem op te lossen (en dat dus niet gelukt is blijkbaar)
dan zou ik bij de dealer verhaal gaan halen (ook als brandplaatjes/verstuiver gedaan is om dit probleem op te lossen (en dat dus niet gelukt is blijkbaar)
gone
-
Waterrover
- Beheerder
Is de nieuwe verstuiver wel ingelezen in de hoofdcomputer? Geen waterverlies of borrelen? Oliestand en kleur nog ok?
Groet, Chris
Groet, Chris
Ik denk aan vervuilde injector of iets foutgelopen tijdens brandplaatje/o-ring montage waardoor lucht in het brandstofsysteem komt.
Dank voor jullie reacties.
woensdag ga ik langs bij de dealer.
ik zal de uitslag daarna met jullie delen.
Maulwurf schreef:Dank voor jullie reacties.
Auto bij de dealer aan de computer gehad, deze kwam alleen met de foutmelding over een slecht functionerende Airflow mass meter. Vandaag voor het starten eerst de stekker losgetrokken om te kijken of het probleem door de Airflow mass meter optreed.
Helaas geen verbetering, Dus de auto moet terug naar de dealer.