Beste series bezitters,
Ik heb mijn spaarpot kapot geslagen en wil een gereviseerd blok voor mijn s3 88inch aanschaffen.
Wie heeft er ervaring met acr en turner? Mijn voorkeur gaat uit naar acr met een su carb vanwege de beloofde prestaties. Wie kan ervaringen delen of eventueel een ander bedrijf aanraden
Groeten,
Jeroen
Acr of turner engineering
- Thomas Td5
Re: Acr of turner engineering
Ik heb anderhalf jaar geleden bij Turner Engineering een set materialen gekocht om de koppakking van mijn vorige Discovery te vervangen. Ik had de kit besteld via de website. Levering was erg snel, ik had het twee dagen later in huis. Al met al een goede ervaring zou ik zeggen.
-
Roger B.
alleen zegt dat helemaal niks over de kwaliteit van het werk dat ze leveren...
gone
Ik heb een 2,25 petrol (11H) van Turner met een geflowde kop en dat ding loopt als een naaimachientje.
Zit duidelijk meer fut in dan een standaard 2,25. Turner levert naar mijn ervaring prima kwaliteit en hij heeft ook een bult ervaring met die blokken.
Met ACR heb ik geen ervaring dus daar kan ik niet over oordelen.
ACR gaat wel verder wat opvoeren betreft dan Turner. Turner is wat behoudender.
Ik ken iemand die zelf een 2,5 petrol (17H) heeft gereviseerd en de kop van heeft geflowd en hij heeft de dubbele Weber ook vervangen door een SU en is daar zeer over te spreken.
Groet,
Eric.
Zit duidelijk meer fut in dan een standaard 2,25. Turner levert naar mijn ervaring prima kwaliteit en hij heeft ook een bult ervaring met die blokken.
Met ACR heb ik geen ervaring dus daar kan ik niet over oordelen.
ACR gaat wel verder wat opvoeren betreft dan Turner. Turner is wat behoudender.
Ik ken iemand die zelf een 2,5 petrol (17H) heeft gereviseerd en de kop van heeft geflowd en hij heeft de dubbele Weber ook vervangen door een SU en is daar zeer over te spreken.
Groet,
Eric.