Def '?? Td5 Puma achterbank monteren

Alle technische informatie, vragen en oplossingen
Edward

Re: Puma achterbank

Berichtdoor Edward » 26 Aug 2014, 19:02

Standaard zitten die brackets op de foto niet op die gammele kist gebout maar op de rand erachter waar je twee boutkoppen ziet. Dat is een stuk steviger.

Al wil ik niet beweren dat dit niet stevig zat zou zijn. ;)
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Coen83

Berichtdoor Coen83 » 26 Aug 2014, 19:19

Edward schreef:Standaard zitten die brackets op de foto niet op die gammele kist gebout maar op de rand erachter waar je twee boutkoppen ziet. Dat is een stuk steviger.

Dat verbaasd mij een beetje, tenzij het 'bracket' compleet anders ontworpen is (kan ik niet terugvinden in de cat) en hij het opstaande randje overbrugt. De bank lijkt me namelijk identiek, dus qua lengte zou die vanger op dezelfde plek moeten zitten. In een puma zit die opbergbak ook niet ofwel?
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960

Edward

Berichtdoor Edward » 26 Aug 2014, 19:48

Coen83 schreef:
Edward schreef:Standaard zitten die brackets op de foto niet op die gammele kist gebout maar op de rand erachter waar je twee boutkoppen ziet. Dat is een stuk steviger.

Dat verbaasd mij een beetje, tenzij het 'bracket' compleet anders ontworpen is (kan ik niet terugvinden in de cat) en hij het opstaande randje overbrugt. De bank lijkt me namelijk identiek, dus qua lengte zou die vanger op dezelfde plek moeten zitten. In een puma zit die opbergbak ook niet ofwel?

Die zit er wel maar de deksel is verdwenen. ;)

En idd zijn die brackets compleet anders. Anders hoef ik ook niet aan te geven dat je de juiste moet hebben. :lol: :lol:

Op de foto is het met een beetje moeite wel te zien.
Bijlagen
IMG_0361 kopie.JPG
Edward van Vugt

Land Rover Serie IIa 1968

Coen83

Berichtdoor Coen83 » 26 Aug 2014, 20:03

Edward schreef:
Coen83 schreef:

Die zit er wel maar de deksel is verdwenen. ;)

En idd zijn die brackets compleet anders. Anders hoef ik ook niet aan te geven dat je de juiste moet hebben. :lol: :lol:

Op de foto is het met een beetje moeite wel te zien.

Juusthem, anders inderdaad.

En genoeg boemboem achterin zo te zien!
Land Rover OneTen, 300tdi, 1983
Land Rover Series II 88, 2.25 benzine, 1960

Terug naar “Techniek”